Hvor finder jeg en 200x70cm skabslåge?

Jeg skal bruge en hvid låge der måler ca. 70x200cm

Grunden til at jeg ikke bare køber en hobbyplade er at jeg gerne vil have de pæne afslutninger som en låge typisk har.

Nogen der kan være behjælpelig med et sted hvor man kan købe en sådan?



 

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tænker måske Nettoline


Lotta

Hvis du kender fabrikatet af skabet og fabrikken stadig eksistere ville en forhandler af det pågældende mærke være et oplagt sted og forhøre sig, eventuelt direkte ved fabrikanten.

Ellers burde du kunne købe låger alle steder, hvor man forhandler køkkenelementer. Har de ikke lige en der passer dig i udseende, prøver du bare næste sted.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

@Lottemor:  Tak for input - jeg snakker med Nettoline


@Nitter: De skal ikke passe i eller på noget bestemt, men være fronten på et hjemmebygget skab. 

Jeg har bare svært ved at finde dem så brede


 

Den opgave kan Eldrup Lavpris køkken klare. 

rosrosros skrev den 12-10-2017 20:13:53

@Lottemor:  Tak for input - jeg snakker med Nettoline


@Nitter: De skal ikke passe i eller på noget bestemt, men være fronten på et hjemmebygget skab. 

Jeg har bare svært ved at finde dem så brede

 Hvis det ikke er hyldevare koster de naturligvis lidt mere. Mener de fleste hjemlige fabrikker i dag stadig vil levere på mål.

God jagt.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce

Hvad skal man forvente at skulle bløde for en sådan simpel låge?


 

Jeg tænker du skal gange lågens normalpris med 2 hvis den skal tilpasses på mål og kant-limes. 

Ps. Altså hvis vi snakker almindelig laminat, er det derimod højglans - x med 3. 

rosrosros skrev den 12-10-2017 21:04:44

Hvad skal man forvente at skulle bløde for en sådan simpel låge?

 Uha, der spørger du om langt mere end min viden rækker.     Men så er det godt Frank Chr. kan opdatere dig med hvad jeg mangler.        


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ja jeg ved det fra da vi skulle have nyt køkken i vort gamle hus med (de skide) loftbjælker. Tilfældigvis var afstanden mellem bjælkerne desværre ikke 150 cm som ellers ville havde været ideelt, næ.. det var skæve mål a la 148-149 cm. Så overskabene og højskabe skulle tilpasses individuelt, herunder lågerne. 

Så selv om jeg er "gør-det-selv" mand måtte jeg krybe til korset og få (enmands m/k) snedkeriafd. i nævnte virksomhed til at udføre opgaven. Og jeg er meget tilfreds med det udførte arbejde af den kvindelig snedker - bilder mig selv ind kvinder generelt er mere pertentlig end mænd.   

Du skal gange normalprisen med tre sådan cirka. 

Vi har lige fået en pris fra Kvik på 80x140cm i mat "Mano"  til omkring 4500,-


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis