Manglende personer

Jeg har ikke været aktiv i måske et år, men hvor er KTM? Håndværkeren? Selvom sidstnævnte måske gav lidt skænderier savner jeg da ham.

Mvh.

Mikkel


8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Håndværkeren blev udelukket af admin, efter adskillige advarsler omkring skarp sprogbrug som  vist især faldt nye medlemmer for brystet. 

Men ellers generelt kan folk jo f.eks. afgå ved døden uden at det tilkendegives her. Og du har ligeledes af ukendte årsager været væk.   


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Som jeg husker det trak Håndværkeren sig fra Fora, efter en irettesættelse fra admin. 

Og ja KTM er det da vist lidt siden vi har hørt fra, håber han har det godt og bare holder en pause fra fora. (kan se hans sidste indlæg er ca 4 mdr gammelt)


Vi prøver igen, i morgen --

Det også en del tid siden at kuloda har skrevet i et indlæg. 


Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS

Ja det er rigtigt, Koluda (Renè) er også meget savnet. Han kunne give råd uden at promovere sig selv, selv da firmaet ikke gik så godt, hatten af for det.

Mvh.

Mikkel


Igennem årene på LDS har man set at brugere - selv stambrugere - i perioder mere eller mindre holder pause fra forumskriveriet. Det er helt fint - så længe de kommer igen   

Mht. "Håndværkeren", så er det rigtigt at der blev sendt en irettesættelse og en henstilling til at følge ordensreglerne. Der kom mange klager over tonen og flere - især nye - blev skræmt væk. Og det er jo ikke meningen og i LDS-ånden. Desværre valgte han at trække stikket helt fremfor at moderere sine udtalelser, hvilket er en skam.


Mvh. AllanE
Annonce

PS: I øvrigt kan man altid sende en PM til "dem på orlov" - også bare for at spørge hvordan det går   


Mvh. AllanE

Jeg kan kun tilslutte mig jer andre.. KTM har givet mange gode råd og været en flinke mand herinde.   . Håndværkeren havde helt klart sit eget sprog men var da et finurligt indslag ind i mellem. Ligesom HPOX tidligere var :o)     Derudover så har Orla Nautrup også været en del mere aktiv end han er i dag, men hænger måske sammen med hans firma. I hvert fald rigtig gode svar der fra    ..   Og ja til sidst er der Rene (Koluda byg)  Ham som byggede mit tag og gav mig mange gode råd på vejen.. Hans firma var dog ramt af dårlige betalere og så gik det desværre kun en vej, men han fandt et godt sted hos en anden i Sorø. Ved ikke om han er der mere, men hold da op en behagelig mand og hvilken viden. Han er squ savnet   


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Koluda er da et vandrende orakel... 🤔

Håber at han har det godt med hus/værkstedsprojekt. 🙂

Mvh

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis