Hvad gør man så? Når Falck ikke mere vil?

Jeg fandt jo ud af at mit Falck abbonnement er opsagt af Falck! Også det til husdyr, så jeg blev simpelthen så rasende, at jeg også opsagde mit sygetransportabbonnement. (DEt er også kun 2000 kr- så Falck: Rend og hop!)

Men jeg har jo stadig brug for, at hvis Mukkebikken har opgivet ævred, så er der noget, der hedder SOS? Vejhjælp. Er de pengene værd?

Med kattene, der er en ny dyrlæge kun 10 km herfra. Så, der kan jeg jo selv køre til. Men jeg vil hellere bruge de gamle. 18 km herfra. Og nu kan man ikke få en taxa- der ellers kostede 600 kr. Der er kun flextransport- og de kører ikke med dyr!

Mvh

Tine


Mvh
xpinny
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

 

xpinny skrev den 14-09-2017 21:53:18

Jeg fandt jo ud af at mit Falck abbonnement er opsagt af Falck! Også det til husdyr, så jeg blev simpelthen så rasende, at jeg også opsagde mit sygetransportabbonnement. (DEt er også kun 2000 kr- så Falck: Rend og hop!)

Men jeg har jo stadig brug for, at hvis Mukkebikken har opgivet ævred, så er der noget, der hedder SOS? Vejhjælp. Er de pengene værd?

Med kattene, der er en ny dyrlæge kun 10 km herfra. Så, der kan jeg jo selv køre til. Men jeg vil hellere bruge de gamle. 18 km herfra. Og nu kan man ikke få en taxa- der ellers kostede 600 kr. Der er kun flextransport- og de kører ikke med dyr!

Mvh

Tine

 Enten brug apostlenes heste eller køb en driftsikker knallert/cykel. Mere er der vel ikke og sige til det.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Det lyder somom, du er ung og stærk, Leif. Så du vil måske gerne komme og trække 85 kg knallert 30 km til det nærmeste værksted?

Og du vil også gerne gå 2 x 8 km ad en meget befærdet landevej, hvor de fleste kører mindst 80 km/t bærende på en meget sur 6 kilos kat?

Hvad, koster det at ansætte dig?





Mvh
xpinny

Jeg efterlyser fornuftige menneskers erfaring med alternativer til Falck.

Ikke nogen, der har drukket af natpotten.


Mvh
xpinny

Kan nogen forresten anbefale mig en driftsikker knallert/cykel- der aldrig går i stykker? Leif?!

Min mukkebik er fra 2006, og udover nye dæk (nytår 2016), ny udstødning- og en kaburatorrensning (her sep. 2017)- har den kørt udmærket. Det, synes jeg, er ret driftsstabilt!

Min sjæl, hvad vil du mere?


Mvh
xpinny

Mig bekendt er der vist desværre intet alternativ til falck (i den kategori). Som falck iøvrigt udnytter på det groveste mht. priserne, de har jo nærmest monopol i den branche. 

Annonce

De påstår (Falck) at jeg har fået en vedhæftet mail. (Hvad den så er vedæftet til?!) Og at jeg kan se det på min PBS... Nå. Jo. Jeg bruger nu PBS for, at mine regninger bliver betalt. Ikke for at se efter mine abbonnementer er opsagt. Men det bør man så?!

Så husk endelig at efterse Jeres PBS betalinger, det kunne jo være, et eller andet har opsagt JER.

Udover de vedhæftede mails, de TRE breve jeg skulle have fået i martsmåned, så lyder det somom deres (vedhæftede mails?!)- er ude at svømme- på meget dybt vand.


Mvh
xpinny

Hold da op - du er da noget spydig... Fordtår godt hvis folk ikke gider svare på dine spørgsmål mere, med den tilgang du har til tingene.


Mvh. Christian M
 

Falk er dyrt og mange gange ubrugeliget. Hvad med at trække på vennerne eller familien? Jeg har altid sparet, Falk og kasko forsikring væk, efter 4år på scooter 10 med bil, har jeg max  3 gange haft behov for hjælp jeg ikke lige kunne lave på stedet, smadret tunsæt. Ødelagt gearkasse, og fritrækning fra sne. Det Man sparre kan Man løbende indvistere i vedligeholdelse eller ny anskaffelse

xpinny skrev den 15-09-2017 17:31:28

Det lyder somom, du er ung og stærk, Leif. Så du vil måske gerne komme og trække 85 kg knallert 30 km til det nærmeste værksted?

Og du vil også gerne gå 2 x 8 km ad en meget befærdet landevej, hvor de fleste kører mindst 80 km/t bærende på en meget sur 6 kilos kat?

Hvad, koster det at ansætte dig?




 Nej, er både gammel og stærk men ikke affældig.   

Kære ven, har du ikke en bekendt der kan læsse "mukkebikken" på en trailer og køre den på værkstedet ???

Ellers plejer knallert/cykel handlerne og have en varebil de bruger til og fragte kundernes cykler og knallerter rundt for et beskedent beløb.

Den behårede stopper du da i en transportkasse der placere på tværs af fodbrættet når den skal ud i byen på herre/dame-sjov. Ellers må du spænde transportkassen på bagagebægeret.  Det er slet ikke så svært, forudsat man selv vil.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Kære Christian

Tak for din yderst brugbare kommentar.

Jeg håber herefter (men tvivler inderst inde) på, at du måske kunne kommentere på indhold fremfor form.


Mvh
xpinny
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis