Bil - Rustbehandling

Hej.

Jeg har en Hyundai I10 fra 2009. Den har fået pava i 2013. Jeg har spurgt mekaniker om, hvad jeg skal gøre mht. Rustbehandling. Jeg vil beholde bilen 4 år mere, så har den gået 200.000 km til den tid. Han fortalte mig, at han nok var den forkerte og spørge, da hans interesse lå et forkert sted ?

Han fortalte dog, at der ikke er noget rust og se i bunden af bilen.

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal give den en undervognbehandling eller ej.

Hvad er jeres mening ?


Kristian
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ville få den givet en behandling, her inden vinter.-.


Vi prøver igen, i morgen --

Tænker i og give bunden er nok eller skal det være en komplet behandling ?


Kristian

Det er altid nok en vurderingssag om det kan svare sig eller ej. Men salgsprisen vil nok være lidt højere hvis den har fået en behandling.

Prøv evt. at få et bud fra to forskellige steder der tilbyder rudtbehandling, så du kan se hvad de vil anbefale.


Jacob Christensen
Outdoornu.dk

Jeg regner ikke med, at den er meget værd når den til den tid er 12-13 år har gået 200.000+ KM så det skal udelukkende være for, at den kan holde 4 år mere. Tror jeg ofre de 3500 på en komplet behandling, så må det være det.


Kristian
Annonce

Det er mere vigtigt at få behandlet døre, bagklap, paneler, bagskærms-hulrum i spidserne, end under bunden. Specielt bagklappen under vinduet


 

Som Uldal skriver få lavet en hel rustbeskyttelse, så også det indvendige er behandlet.


fase
kristian2510 skrev den 31-08-2017 11:42:55

Jeg regner ikke med, at den er meget værd når den til den tid er 12-13 år har gået 200.000+ KM så det skal udelukkende være for, at den kan holde 4 år mere. Tror jeg ofre de 3500 på en komplet behandling, så må det være det.

 Til 3500 kr, skulle det gerne være en fuld behandling, incl hulrum...


Vi prøver igen, i morgen --

Det er faktisk vigtigere at få behandlet hulrum, fremfor bunden


 

uldal skrev den 03-09-2017 20:18:04

Det er faktisk vigtigere at få behandlet hulrum, fremfor bunden

 Helt enig uldal - og det er faktisk her der snydes mest. Men er der ikke vidio dokumentation nu om dage...


 

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis