Video-overvågning.

Kort og godt - jeg vil have etableret ordentlig videoovervågning uden det koster en bondegård, og så dette tilbud her. Prisen er tiltalende men er kameraet ok, eller er det noget skrammel ? Nogen der har erfaringer. https://shopsimple.dk/produkt/udendoers-wifi-kamera

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du modsiger dig selv lidt. Du skriver ordenligt og linker til noget under 500kr på wifi. Ked af at sige det, men sådan er det var sjældent. 

Hvis det er enkelte kamera man går efter ville jeg købe Hikvision, har jeg selv 7 af og de virker godt, hvis det er et sæt med nem opsætning, ville jeg købe Netgear Arlo serien. Generelt ville jeg aldrig købe sådan noget på Wifi, men hvis det skal være, kunne det være en mulighed. Det du linker til tror jeg du vil fortryde uden at have erfaring med det.

Før du bestiller ved ShopSimple, så skal du måske lige kigge på Trustpilot, - ikke at det på nogenmåde repræsenterer den fulde sandhed, - men nogle gange kan den måske alligevel give et fingerpeg om seriøsiteten.

Har selv overvejelser om et par billige kameraer, blandt andet til overvågning af mårfælder, - men tror jeg hellere kigger i retning af Harald Nyborg, der har noget lignende, - eller et af de firmaer på nettet, som jeg allerede har positiv erfaring med. 

Jeg opgav faktisk det overvågnings kamera da forhandleren ikke kunne svare på hvor meget data det slugte.

I mellemtiden har jeg fået en til at kreerer en billig alternativ løsning, 2 billige bilkameraer med hver deres harald nyborg bevægelsesensor og strømadapter, så kan jeg i det mindste se hvem der evt. kommer og går. Men det kunne da være rart med wifi til mobilos.   

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis