Audi A5 med bluetooth til telefon

Kære venner,

Min A5 fra 2009´s Bluetooh kan kun bruges til at tale i telefon, men ikke til at høre musik fra anlægget. Godt nok mærkeligt... Tror i man kan gøre noget/ændre det?




kh. hilsen Mr. GDS 0
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis bilen har optionen "Audi music interface" har du BT musik fra din telefon eller MP3 player. Ellers ikke.

Men hvorfor spørger du ikke hos Audi hvilke optioner din bil blev leveret med? Hvis du giver dem VIN nummeret kan de helt sikkert printe en udstyrsliste for din bil.


Bent Andersen skrev den 23-08-2017 16:48:25

Hvis bilen har optionen "Audi music interface" har du BT musik fra din telefon eller MP3 player. Ellers ikke.

Men hvorfor spørger du ikke hos Audi hvilke optioner din bil blev leveret med? Hvis du giver dem VIN nummeret kan de helt sikkert printe en udstyrsliste for din bil.


 Takker Bent. Har spurgt og de siger nej, jf "Det kan desværre ikke lade sig gøre at eftermontere bluetooth streaming af musik i din A5."

Spørgsmålet er om man man få ngt ikke-Audi udstyr eller gadget til det... Jeg har selv i dag en dims til cigarettænderen fra Aliexpress, hvor den kan fange mobilos over radiosekevens, men det giver en del støj...



kh. hilsen Mr. GDS 0

Du skal ind bag i radioen og montere et kabel til din telefon. Det er sådan med de gamle Audier


 

uldal skrev den 25-08-2017 13:21:42

Du skal ind bag i radioen og montere et kabel til din telefon. Det er sådan med de gamle Audier

 Kabel til AUX? Den har allerede AUX-kabel. Jeg vil gerne have Bluetooth til musik



kh. hilsen Mr. GDS 0
Bent Andersen skrev den 29-08-2017 11:01:57

Så vidt jeg husker fra min, sad AUX stikket i midterkonsollen under armlænet. Man kunne måske finde en BT-yil-AUX dims, det er den eneste mulighed jeg kan se. Jeg ved nu ikke hvor den skal få strøm fra. Batteridrevet, måske?


 Korrekt AUX sidder der. Hvad er "BT-yil-AUX dims" ? Jeg kan ikke finde det på Google. Strøm kan den vel få fra USB eller cigarettænder...



kh. hilsen Mr. GDS 0

Fejlslag på tastaturet. Der skulle stå "BT-til-AUX".

Det jeg mener, er en lille Bluetooth modtager med analog linieudgang som kan kobles til AUX stikket. Den modtager musikken fra din smartphone over Bluetooth.

F.eks. sådan en fyr: http://www.logitech.com/en-us/product/bluetooth-audio-adapter

men den kan måske findes i mindre størrelse? Det vil overlade til dig.


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis