net puds

Hej Forum ( Første indlæg   ) Jeg skal have min facade renoveret , den er pudset pt pudset og meget grim så net puds er min beslutning . Mit spørgsmål er efter møde med flere konsulenter der endten mener at huset skal sandblæses ved nogen og ved andre er det ligegyldigt . men hvad mener i ???? Jeg tænker huset har kun fået cempexo eller anden åben maling altså aldrig plastik maling men vil net puds kunne holde uden sandblæsning ? jeg sparer ca 15000 ved at undlade sandblæsning   


Hey,jeg ved ingenting men jeg lærer hurtigt (;
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal have blæst facaden af så det nye puds kan binde ordentligt til muren istedet for til cempexo og gammelt puds der måske sidder løst.

/BOFH


Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Ja de 15.000 er hurtigt væk i irritation og reparationer. Der skal være en ordentlig bund at starte på. Så er du også mere sikker i din sag, hvis der senere skulle blive behov for at komme efter mureren - man kan ikke sætte pris på en god nattesøvn 😉


Danmark er et prægtigt sted, hvor husene har lov at stå ude om natten!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Tak for indspark , jeg tror i har ret det giver god mening også i mit hoved    huset bliver sandblæst


Hey,jeg ved ingenting men jeg lærer hurtigt (;
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også