Hjælp, Pgo t-rex 120

Hej , har problemer med min Pgo t-rex 110 , problemet er at kikstartern sider fast og det gør det fordi skulle starte den , brugte elstart ,men den døde. Da jeg så brugte kikstarter sad den fast efter anden hug. HJÆLP, nogen bud på hva der ka være galt..

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Abbas skrev den 31-07-2017 15:49:14

Hej , har problemer med min Pgo t-rex 110 , problemet er at kikstartern sider fast og det gør det fordi skulle starte den , brugte elstart ,men den døde. Da jeg så brugte kikstarter sad den fast efter anden hug. HJÆLP, nogen bud på hva der ka være galt..

 Du skal skrue dækslet af over remtrækket for at fejlfinde på kickstarteren. Hvad den fejler kan jeg ikke sige noget om. Fakta er det dog man kun skal regne kickstarteren for et nød nød startaggregat på de modeller.    



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Tror du den bar sider fast og der måske er en lille ting der skal udskiftes , eller tro du der kan være meget om bag.. og tak for tippet

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Undskyld mente meger om bag

Abbas skrev den 31-07-2017 21:52:50

Tror du den bar sider fast og der måske er en lille ting der skal udskiftes , eller tro du der kan være meget om bag.. og tak for tippet

 Oha, ved ikke om der er noget der er groet fast eller gået øg. Men downloader du denne servic manual, vil du formodentelig se at kickstarteren er lavet på samme måde uden jeg dog kan garentere: https://www.manualslib.com/manual/1...x-125.html  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Er dvs ikke god til engels , og det står på engelsk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Har prøvetid åbne dekslet men der er en form for flydende pakning der holder den fast , nogle ider til hvad man ka gør

Abbas skrev den 03-08-2017 12:21:36

Har prøvetid åbne dekslet men der er en form for flydende pakning der holder den fast , nogle ider til hvad man ka gør

Der er tegninger i den viste engelske udgave af hvordan det er samlet.   

Der skal højst sidde en papirpakning på stedet og mangler den sker der ikke noget ved det.

 En tynd japanspartel i mellemrummet, godt hjulpet på håndtaget af nogle slag fra en samlet klør 5 burde kunne klare den sag. Ellers kan du med forsigtighed bruge en hammer i enden af spartlen i stedet.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også