Opvaskeren er blevet syg.

Hejsa

Min bedste ven opvaskeren er for første gang gået i stykker. Vi har ellers været venner i mange år uden konflikter. 

Det startede med at den ikke ville tørrer ordentligt, så ville den ikke afslutte programmet efter endt vask, men blev ved med at sige der var 1min tilbage af vesken og der kunne den stå i flere timer. Nu har det udviklet sig til at den slet ikke vil tage vand ind og det lyder ikke som om den prøver.

Jeg har renset alle almindelige filtre, og selvfølgelig sikret mig at vand tilgangen var åben. 

Jeg har taget den ud og regnede med at jeg kunne "åbne" den på ind til mekanikken, men jeg kan slet ikke se hvordan jeg gør det. 


Er der nogen der har lidt erfaring med en syg opvasker og evt. ved hvordan jeg kommer længere ind i den?


Den har nr: SGU5922sk/13  


Håber på at nogen kan hjælpe mig vidre i mit gør det eslv projekt

Hejsa Min bedste ven opvaskeren er for første gang... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Kan se ! ! hvordan kan du se det ? ? men ellers kondolere     


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Eller kan se og se.. måtte konstatere at den var død.
Den var meget tilkalket i alt hvad jeg kunne se og komme til. Det kan godt være at jeg opgav genoplivningen for tidligt, men der virkede håbløst, da jeg ikke kunne se noget bevægeligt vand nogen steder i den.

Men jeg kan vel ikke klage, har trods alt haft fornøjelen af hende i mellem 15 -17 år. 

her har vi også en siemens og den lever også sit eget liv, den har så problemet med at den ikke varmer vandet / samt viser 1 min tilbage uden noget sker, så skal den lige have noget varmt vand ned i pumpe huset i bunden så virker den igen indtil den gør det igen.

Iøvrigt så anbefales det og køre maskine rens hvor der sættes en spec beholder ind i tom maskine og så på fuld temperatur og program, aldi sælger dem billigt engang imellem


jeg ville nok ikke vælge siemens/bosch igen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis