Køb af sliberondel til Bosch PEX 300AE

Hejsa, jeg er på jagt efter nogle sliberondeller. Hvor køber I henne - tænker det må være muligt at finde noget der er billigere end Silvans Stanly til 105 kr. for 25 stk. 


Kan ikke helt gennemskue om disse fra HN vil passe til, da de ikke angiver, hvorvidt der er velcro på.

http://www.harald-nyborg.dk/p7170/slibeskive-oe125mm-40-stk


5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja, det er godt nok en hamber pris 4,20 kr./stk. Hvis der ikke er velcro på bagsiden af skiverne fra HN, bliver det svært at få dem til at sidde fast, så mit gæt er, at der velcro på bagsiden.


fase

Du kan ikke i dag sælge rundeller til excenterslibere uden velcro, såå ja.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

@Nitter... super - jeg takker.

Bare til info, kan jeg så sige at den velcro der sidder på de billigere ikke holder tilnærmelsesvis ligeså godt som de dyrere. Om det er pengene værd at spare eller bruge ekstra ved jeg ikke. Men jeg ved der kommer mange ind hos os der brokker sig over kvaliteten af slibeplade, og så kan jeg bare tage en dewalt eller bosch og så sidder de fast. 


 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Til en excenter sliber mener jeg nu ikke det er det store problem at de ikke hæfter så godt, da man 90 % af tiden arbejder med maskinen pressende ned på papiret.
Det kan være et problem hvis man sliber på en lodret flade, selvom jeg nu ikke har oplevet at det er et problem. 

Problemet kan ligge i at der opbygges støv på sålen med tiden, og så forsvinder vedhæftningen i velcroen langsomt, men det er nemt at fjerne med en støvsuger  
Men de billige skiver har måske ikke så lang levetid som de dyre, og dermed har man nok ikke sparet så meget som man tror, når man skal bruge dobbelt så mange af de billige skiver, til det samme stykke arbejde, og jo mere de skal skiftes jo mere støv bygges op på sålen....


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis