Mellemrum mellem gul og fodliste

Hej,

Som det ses på billederne er der en sprække mellem afslutningen på gulvet og fodlisten.

Hvordan kan jeg gøre det pænt?

Lægger man en fuge eller hvad?


På forhånd tak





 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der er noget der hedder fejeliste. De er beregnet til at sømme på fodlisten. De kan også købes i trælignende plast. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Fejelister kan klare opgaven, men det er at "skjule" problemet, frem for at fikse det.

Det er pga. gulvet jo skal ligge flydende, så dit gulv har sikkert "bare" skubbet sig helt over til den ene side, så du må igang med en kreativ løsning, for at få det skubbet de 5-10mm tilbage igen, hvis fejeliste løsningen ikke er tilfredsstillende for dig.


 

 Tak for svar og tip om at feje liste 

 Mon der er nogen der har et tip til en kreativ måde at flyde gulvet tilbage igen? 


 

Du må have fodliste af i den side som der skal skubbes fra. Så er det enkelt med et lille koben, fladmejsel eller stemmejern. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Inden du hiver fodlisten af og finder kobenet, flyt lige lige den tunge reol og sofa. 

Nogen gang kan man bare hoppe svømmende gulve på plads. En varig løsning er det dog ikke. 


Annonce

Den varige er nok at lægge nogle gummi stykker i mellemrummet i begge sider,  Jeg har flytte det med koben, selv om både møbler og jeg selv stod på gulvet.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Rigtig mange tak for de gode råd!


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis