Impuls-vander driller..

Min ene impulsvander driller, forstået på den måde at den ikke slår over og drejer kontra, den sætter sig ligesom fast lige inden den rammer yderpunktet. Et lille puf så virker den fin igen, men kun i 5 min. så går den i stå i en given position - hvad er der mon galt, og kan det reguleres ud af? På toppen sidder der en drejeknap men uanset om der drejes med eller mod uret er der intet der umiddelbart ændres. Gode råd modtages med tak, for jeg er rimelig træt af at bøvle, rende og sparke til skidtet.


Ps. Det er sådan en fætter her. 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ingen bud ? 

Ka´ det virkelig passe at jeg skal til at købe en ny allerede efter kun et år, selv om den kun har kostet 39,95 

Frank Chr. skrev den 05-06-2017 09:36:21

Ingen bud ? 

Ka´ det virkelig passe at jeg skal til at købe en ny allerede efter kun et år, selv om den kun har kostet 39,95 

 Du indlevere da bare den defekte vander hvor du har købt den sammen med kvitteringen og forlanger den repareret eller ombyttet.    

Du kunne naturligvis også bare lade være og købe noget sådanne billigt skrammel.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Nej Frank, du bør da som en ægte gør det selv mand begynde en undersøgelse af sprinkleren og finde ud af, hvorfor den ikke virker. Det giver viden og erfaring, som du selvfølgelig deler med os andre, så vi spares for udgiften på 39,95 kr. Så bare i gang. Vi kan ikke hjælpe dig uden at have sprinkleren i hånden     


fase

Desværre ingen kvittering. Og det kunne jo være der lige var en der havde et guldkorn. Men nu bliver skramlet splittet ad og nøje undersøgt, ka´ dæleme ikke ha´ at I prikker til min faglige lav-det-selv stolthed.   

Ps. Den kommer så nok aldrig til at virke ordentlig igen, jeg har en underlig evne til altid og få nogle løsdele i overskud efter det har været skilt og samlet igen. 

 


Der sidder nok et eller andet i klemme måske en sten eller også er den så slidt den går på en grat 


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Fiahgt skrev den 05-06-2017 10:41:50

Der sidder nok et eller andet i klemme måske en sten eller også er den så slidt den går på en grat 

 Jeps, du var inde på noget af det rigtige. Jeg skilte alt hvad der kunne skilles ad, og mellem inder- og yderrør sad der en slags (snask)kalkbelægning som åbenbart har hæmmet impulsvanderen i at dreje helt ud til det ene yderpunkt.. Nu virker det og min dag er reddet, også selv om det pt. nu regner.   

   

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis