Nyt på LDS: Gallerier -> Projekter

Gallerierne her på LDS er blevet kraftigt opdateret og lavet om til "Projekter".

Ideen med gallerierne var, at have et sted at vise noget frem til inspiration for andre (og for at prale lidt  ).

Gallerierne trængte til en teknisk overhaling og er nu blevet sendt på pension. Området "Gallerier" er erstattet af muligheden for at lave "projekter". Projektet kan enten være af typen et "byggeprojekt", "hobbyprojekt" eller bare "inspiration". Derudover vælger man underkategorier.

Tanken er, at man opretter sit projekt - gerne når man starter med det i virkeligheden - og opdaterer det løbende, så alle kan følge med og komme med kommentarer løbende. Man kan også bare bruge det til at vise et projekt der er afsluttet.

Der er ingen begrænsninger på antal billeder og de vises automatisk som en tidslinje, hvis man lægger flere billeder ind på forskellige dage.

Opsummeret er nogle af nyhederne her:

  • Det er blevet SUPER nemt at tilføje billeder
  • Billeder vises som "tidslinje"/grupperet efter upload-dato og man kan nu vælge et forsidebillede
  • Til hvert projekt oprettes automatisk en forumtråd, som samler kommentarer og integrere projekter og forum.
  • I stedet for karakterer (5-stjerner), kan man nu hurtigt give et "skulderklap".
  • Man kan tilknytte mange underkategorier (og oprette nye kategorier, hvis der mangler)
  • "Mine projekter" vises på en liste på projekt-oversigtsiden, så de er lette at komme til
  • Alle nuværende gallerier er blevet konverteret til et projekt og en forumtråd med kommentarerne


Så prøv løs og kom gerne med kommentarer og ideer til forbedringer her!



Mvh. AllanE
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har fået meldinger om problemer med at uploade billeder. Det er løst nu!


Mvh. AllanE

Super med nyt design.   

 Mvh. maskinsnedker.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis