Kommentarer til projekt: understøbning af sokkel

Her samles kommentarer til projektet: understøbning af sokkel

Kommentarer vises både her og på projektet.

Kan andre kan jeg også, det tager bare længere tid i første omgang
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser rigtig fornuftigt ud.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er godt gået! ifht at flytte al den jor kunne man så ikke rekvirerer et transportbånd fra kælder og så ud? Det bliver selvfølgelig godt nok "bare" med en skovl så. :-)

Værktøjsmageren

Fedt LDS projekt! Et af dem hvor man lige skal læse godt op på tingene, men for satan der er mange penge at spare, og det er jo en af de lækre gulerødder ved LDS


Mvh

Morten

Jeg har selv prøvet det i en mindre del af huset. Der havde jeg en transportbånd til at trække jord op fra kælderen. Ikke alene der hvor soklen skal være bliver der jord i overskud. men hele bunden skal jo sænkes meget. Den gik ud af et kommende vindue. Jeg har for nylig læst herinde om et hus og en bobcat hvor det var huset der styrtede sammen. Det ser bestemt ikke ud som om du har brugt bobcat nede i kælderen. 

Godt arbejde og billigt. Jeg kan nu ikke forstå at du ikke kommer ind på blandings forhold, selv om der kan komme kommentarer. Der er da ingen der kan "slå dig"  Det er ikke mere religion end det kan læses på Ålborg Portlands beregner. 

 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce

Er der ikke armering i, eller har jeg overset noget? Vi har fået lavet tilsvarende projekt med udgravning til 40 kvm kælder under den ene halvdel af huset. De understøbte en meter, sprang 2 meter over og understøbte en meter mere og hele vejen kom der armering i. Jeg har mange billeder af byggeriet hvis nogen er interesseret?


"Man er klog, når man ved, hvad det er man ikke ved noget om" :-)

Imponerende og ikke et helt ufarligt projekt og begive sig igang med, har du flere billeder af det færdige projekt.


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis