Kommentarer til projekt: servo cnc router

Her samles kommentarer til projektet: servo cnc router

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jeg kan levere meget god kvalitet cnc router og bedste service. Vores virksomhed fremstiller alle former for CNC routere, så bare fortæl mig din hvad du ønsker at klippe eller gravere, lad mig give dig løsninger.
Mail: [email protected]
Mobil: +8618660770298
Thanks & venlig hilsen
Andy
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Øh er der noget du vil sige med dine 2 gallerier? er de til salg eller?

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Ja, jeg ønsker at sælge den. Er det tilladt at gøre dette?

Jeg kan levere meget god kvalitet cnc router og bedste service. Vores virksomhed fremstiller alle former for CNC routere, så bare fortæl mig din hvad du ønsker at klippe eller gravere, lad mig give dig løsninger.
Mail: [email protected]
Mobil: +8618660770298
Thanks & venlig hilsen
Andy
Selvfølgelig er det det, der er dog en rubrik der hedder køb/salg/bytte som normalt bruges til dét. Så ville det nok også hjælpe med en pris. Held og lykke med salget

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Mange tak, sir

Jeg kan levere meget god kvalitet cnc router og bedste service. Vores virksomhed fremstiller alle former for CNC routere, så bare fortæl mig din hvad du ønsker at klippe eller gravere, lad mig give dig løsninger.
Mail: [email protected]
Mobil: +8618660770298
Thanks & venlig hilsen
Andy
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis