Kommentarer til projekt: Fra lade til opvarmet værksted

Her samles kommentarer til projektet: Fra lade til opvarmet værksted

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh

Morten

Her samles kommentarer til projektet: Fra lade... Vis hele indlægget
55 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jetdirect: Nej har ikke trykprøvet slangerne, gjorde jeg heller ikke da jeg lavede hus, det er en god kvalitet slanger, nogen gange skal man leve livet på kanten ;) Njord: Der er ikke kun et med to lag EPS150 i de to "huller" og ja det er der liften skal stå :)

Mvh

Morten

Flot arbejde!! Ser godt ud.

Mvh. AllanE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det bliver squ et dejligt rum ;o) Flot klaret

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Tak for rosen, ja jeg håber at det bliver godt, men der er jo noget vej endnu :)

Mvh

Morten

Hej

Ved ikke om denne tråd stadig lever, men vil da gerne lige høre hvordan du "lappede" overkørslen under din nye port. Jeg har lavet noget lignende, og været lidt fedtet med at hakke ud i fundamentet a det er sat i en rigtig stærk beton. Jeg vil gerne have et tip til hvordan det kan laves så det ikke revner lige med det samme.

Vh,

Anders

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Hej Anders, 

Det gør den bestemt, fordi jeg er ikke færdig med projektet. Jeg har faktisk intet gjort, men efter erfaringen fra mit hus, burde jeg have banket 15 cm mere ned, og have lavet noget armering ud over der gamle fundament. Jeg har nemlig en døråbning i mit hus hvor der er kommet en smule niveau forskel over tid, og hvorfor kan jeg ikke forklare, fordi jeg har brugt samme metode i hele huset, og ved den anden dør sker dette ikke. Da der er lagt ca 13cm beton gulv i høj styrke, håber jeg at det holder til bilkørsel i overlappet over det gamle fundament, gør det ikke det, kan man jo banke de 15cm længere ned, og så forbinde armeringen til gulvet, og støbe op igen. Men ja det havde været lettere i første runde. 

En anden ting er at jeg overvejer fliser på gulvet, og disse ville jo også styrke gulvet


Mvh

Morten

Ja ok. Jeg har reelt kun plads til et pudslag, men må jo bare lave det om hvis ikke det holder.

Tak for svar og god arbejdslyst.

Ok, ja det holder nok ikke, men du kunne jo kommer sorgerne i forløbet, og fra start skære ud, og lave en elastisk fuge i stedet. :-) 


Mvh

Morten

Mht udvendigt kompressor rum, mener du inde ude? Altså kassen inde i stalden men udenfor værksted? Så er det nemmere at holde den frostfri


 

Hej Uldal

Prøv at se det sidste billede jeg har uploadet til projektet (undskyld at det ligger ned, men det er noget LDS bestemmer :/ ) Der kan du se bunden til kompressor huset. Så vil det blive muret op i multiplader eller tynde leca. Kompressoren tager jo ikke skade af ikke at stå ved 15 grader


Mvh

Morten

Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også