Kommentarer til projekt: Fra lade til opvarmet værksted

Her samles kommentarer til projektet: Fra lade til opvarmet værksted

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh

Morten

Her samles kommentarer til projektet: Fra lade... Vis hele indlægget
55 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det skal blive godt :D Og så er det tilladt at komme med ideer og tanker, hvis man ser noget hvor man tænker hvorfor? eller var det ikke smartere med.. ;)

Mvh

Morten

God arbejdslyst. Har selv endevendt 130 kvm. svinestald til klubværksted for BMGB.dk - husk at opmåle præcis hvor du placerer gulvvarmen, (til montage lift mv.)

Hos BMGB.dk har vi plads til mange flere... :-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tak :) Ja det med gulvarme og lift har jeg allerede tænkt på, det hele bliver målt om og tegnet ned :) Det ser også godt ud det du har fået lavet, flot arbejde! :)

Mvh

Morten

Det ser fint ud.skal værkstedet være i bagerste ende af bygningen eller der hvor der er port ? Du har ordentlig fået maset nogle ting derind siden det første galleri ;-)
Tak, de var sq lidt tunge at få på plads ene mand :D Det skal være i delen bag væggen, så ja den bagerste. Hehe nej oversigts billedet fra første galleri, er fra da jeg købte huset, så det gælder ikke ;) Jeg er ved at løbe tør for plads, har gemt alt for mange bjælker bla.. Samler gen du ved ;)

Mvh

Morten

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det med samler-genet kender jeg godt, jeg synes det er særligt slemt når man er igang med at bygge, så er man Ikke meget for at smide noget ud :-) Vi glæder os til at se når der sker mere.
Det med samler-genet er vist helt generelt for LDS-ere ;-) - det siger fruen ihvertfald til mig :-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jamen smider man noget ud, går der 14 dage, så står man liiige og skal bruge det, det er ikke 14 dage siden jeg oplevede det sidst :D

Mvh

Morten

Det ser godt ud. Laver du en dør ud til resten af laden, så du kan bruge den som lager. ;)

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Tak, der kommer snart flere billeder :D Ja der kommer en dør ind til laden, så man ikke skal åbne en hel port og lukke alt varmen ud hver gang :)

Mvh

Morten

Der er yderligere 35 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også