Kommentarer til projekt: Rygning og skorsten

Her samles kommentarer til projektet: Rygning og skorsten

Kommentarer vises både her og på projektet.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser godt nok ud til at en kærlig hånd er tiltrængt. Men har du hænderne "skruet rigtigt på" kan du sikkert godt selv lave det, dog turde jeg ikke selv at begynde på et så omfattende projekt som det du viser os, men er jo også "træmand" men held og lykke med det, får vi lov at se det lavet færdigt også? det ville jeg gerne.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hvis det var mig ville jeg spørge en murer om en pris på udbedring af dette, så kan du jo vurdere om det er noget du vil bøvle med. Få ham evt. til at dele prisen op i materialepriser, løn og evt. liftleje- det vil give en bedre gennemskuelighed af prisen. OBS. på sikkerhed- det er ikke det sjoveste sted at arbejde og da slet ikke at falde ned fra. Du bliver vel nødt til at få fat i en lift af en art til arbejdet.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Ser ud til at der også er et par rækker tag-sten som skal skiftes, ved ikke med skorstenen, er den sadig i brug ? Men jo selvfølgelig rygningen kan der laves noget ved og også så det færdige resultat ser godt ud !!
det ligner nok mest af alt et nyt tag,da overstrygningen jo også er defekt,så jeg vil mene det er spild af penge at ordne rygning det er kun en stakket frist så det vilnok være bedst at forny taget med et undertag venligst tømreren

LBL
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis