Kommentarer til projekt: Min dejlige båd

Her samles kommentarer til projektet: Min dejlige båd

Kommentarer vises både her og på projektet.
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det ser jo rimeligt ud, men du skal smide ham gasten der sidder på ruftaget i land omgående. Det er temligt tåbeligt at opholde sig der uden en redningsvest !
Det er en dansk bygget Boheme La Grande 820. Den er bygget i Assens og er bygget i træ
Øv... det vidste jeg da godt... men du gav jo selv svaret!! Alt for hurtigt! Var selv engang helt vild med en Bohemé Mini, eller 630, som den også kaldes. Men jeg fik nu ikke sådan en. Fin båd du har der, pas godt på den, den er jo bygget af krydsfiner, så den vil jo gerne have lidt ekstra vedligehold, ikk´?

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Den kunne jeg godt have gættet. Jeg havde nr 8. En dejlig båd. Jeg lavede en del renoveringsarbejde på den fordi bunden var ødelagt. Og jeg lavede det meste af apteringen om. Desværre ende den sine dage i korsør havn, hvor den blev savet i små stykker med motorsav. Jeg var grædefærdig :-( Hvor ligger din ?
Annonce
Jeg skylder måske lige og sige, at der selvfølgelig var en grund til at den blev skåret i stykker. Jeg siger bare "Halskov rev" :-( ØV ØV Forsikringsselskabet mente ikke at det kunne betale sig at reparere den.
Til Sissesort : Er du ikke sød at kontakte mig på [email protected]. Så kan jeg også give dig et par gode råd om hvor du skal være særlig opmærksom på råd.
Hej Henrik jeg skal nok kontakte dig. Jeg har fået helt ny bund i den med ny s-drev og motor da den havde været en tur på bunden i Polen. Det var før jeg købte den
Min båd ligger i Gedser lystbådehavn, men lige nu hjemme i haven. Er der nogen der har en ide om hvad den må koste og hvor meget den vejer. Den fejler intet og motoren går perfekt. Der fulgte selvstyrer med, og nye sejl.Jeg har søgt alle steder men kan kun finde lidt om den noget smallere 10m så er der en som sidder inde med oplysninger om båden så ville jeg gerne høre om dem
Hej Sissesort. Som sagt havde jeg nummer 8. Din ser ud til at være i noget bedre stand end min var. Jeg gav 40000kr for min. Og lagde vel nok 15-20000 i at sætte den istand. Jeg ved da lidt om bådtypen, og kan også give lidt gode råd m.m. Men skriv til min mail, og så får du lige mit telefonnummer. Så kan vi få en snak.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis