Kommentarer til projekt: Min nye Golf2

Her samles kommentarer til projektet: Min nye Golf2

Kommentarer vises både her og på projektet.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
den er godt nok i flot stand :-) du ska sikkert forvente 12-14000 i afgift, men tillykke med den, er pænt misundelig :-D har dog vedtaget at jeg finder mig en "ny" golf i tyskland, når den jeg har ikke kan mere

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Ja nu har jeg jo ikke forstand på biler, men havde du ikke skrevet at det var en brugt. Ville jeg bare tro at den bare havde været gemt i en forhandlers lager. Kan godt se at interiøret er af ældre dato.
hvad har du måtte betale for sådan en finer en ? :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Jeg var heldig at finde den i Bremen og bilen har stået inde i til daglig men har stået ude i 1 år ca til jeg købte den. Bilen er som ny så jeg vil passe på den med at gi den textyl inden den kommer ud og køre og gi den inder skærme i bag så den ikke ruster. Har set på nogle Golfer i DK men de var for dårlig og kostede formeget en ville ha 20.000 kr for en der havde gået 180000 km og den var ved at ruste. Jeg gav 25.000 kr for bilen jeg bare fik sat anhenger træk på og side blink i for skærmene og så til syn uden lave andet da bremserne er som nye. Det var billiger i sidste ende at gi mere for en bil der er som ny end at købe en der er lidt rustet da der kommer mere til og mere. Jeg håber at Golfen holder mindst 10 år hvis jeg passer godt på den.
Annonce
Kære venner, Galleriet er altså ikke til small talk !
Hvad er det så til?


 

Flot bil!! Det vækket minder - jeg havde selv en Golf 2 fra 1985 engang. Virkelig en god bil, solidt bygget og gode køreegenskaber. Tillykke med den! Du må meget gerne skrive herinde igen, når du har fået den igennem tolden. Jeg er nysgerrig efter hvor meget du må slippe.

Mvh. AllanE
Så er dommen faldet og prisen for den blev 4.842,00 kr. Det syntes jeg er ok.
Så kom der plader på den og nu er der en næsten ny golf2 på de Danske veje med 72.000 km på uret.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis