Kommentarer til projekt: Ny el tavle til huset

Her samles kommentarer til projektet: Ny el tavle til huset

Kommentarer vises både her og på projektet.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det minder en del om min tavle! :-)))) Du mangler blot at tilføje IHC Men enig, folk gør store øjne, når de ser en sådan opbygning. Og det er en helt særlig glæde, aldrig at opleve at sikringerne springer pga alm. overbelastning.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja IHC mangler men det enten et "hul i tavlen" eller et hul på kontoen.. Og den var allerede tømt :o) Og ja jeg er da også i dag glad for ikke at have sparet på den konto med tavlen.. Ja lidt overkill :o) Og lige præcis ekstra plads hvis man nu en dag skulle få brug for en grp til :o)

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Det er FEDT at se nogen der laver arbejdet gennemført.... Og tager lidt længere tid.. men glæden er så meget større.. Hvor har du fundet dit LAN krydsfelt? Kunne godt tænke mig noget lignende.. da kablerne er trukket, men ikke kablet op.. Og en tilsvarende mulighed i alm antennen vil være rigtig fedt.. så kom gerne med nogle links.. MVH Njord

MVH Njord
Helt enig.. Glæder mig da også over, at vi tog det længere tid om det og så blev ordentligt færdig.. Ang. Rack skabet (det er det du efterlyser ikke? :o) så er det købt her: http://www.wattoo.dk/lrw-19-vaegskab-m-pladedoer-0986014709-0986014769-0986014783-0986014796#241=2105&242=2120 Har søgt mange steder men dette var det billigste sted og kvaliteten er squ god i hvert fald til mit brug. Nemt samle og noget godt gods der er brugt. Har købt en alm. 24 ports 1000 mbit HP switch med mulighed for V-lan og web interface. Så kan farmand her styrer hvor meget hver enkelt port skal køre med så hvis en af børnene bliver lidt for frække så falder deres internet hastighed til 0,5 mbit :o)

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis