Kommentarer til projekt: Fra planke stump til bord.

Her samles kommentarer til projektet: Fra planke stump til bord.

Kommentarer vises både her og på projektet.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er dælme flot arbejde! Imponerende at gå fra to planker til et flot bord - meget inspirerende!

Mvh. AllanE
Flot arbejde Jan, kan godt se at du er uddannet indenfor træbearbejdning. Og ja med vilje og evner, kan man få mange sjove ting ud af "ingenting"

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Det er sørme da et godt stykke arbejde må man sige. Med hensyn til lejer fra skf til høje omdrejninger så skal du have fat i dem som ender på C3. De er lavet som letløbslejer.

brandmanden
Tak til jer alle for de pæne ord, C3 er noteret. Mange tak.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
WAU siger jeg bare. Det er helt tydeligt at du virkelig kan det der med et målebånd, en sav og lidt sandpapir :-) Tillykke med resultatet Jan, klap dig selv på skulderen !

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Imponerende ! Og kan kun give PinkHenrik ret - du kan noget med det træ :-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Tak for det, men det er da bare 4 stykke buet ege træ der er dyvlet sammen, ikke noget specielt i det, men sjovt er/har det da været at lave, ellers var det nok ikke blevet til noget, i skulle bare vide, hvor mange gange det bliver til en stak små klodser. ;-) Men tiden går så godt når jeg er i mit lille lune værksted/hobby rum, & rart når det lykkes.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Flot arbejde!!! - og endnu et eksempel på, at man kan komme langt med "billigt" elværktøj, så længe man forstår sig på at bruge det.

Med venlig hilsen

Anders

Nej hvor er det flot..fantastisk
Tak for de pæne ord, er da en lille smule beæret over at der er nogen der synes om det, men når det er sagt/skrevet, bliver sådan noget lavet rundt om i Danmark og den øvrige omverden, måske ikke lige det' jeg er ved at lave, men så noget andet der meget vel kan være mindst lige så godt. Men det vigtigste for mig er at få pensionist tilværelsen til at gå på en god vis, engang maskinsnedker altid snedker, tror nu bare det er "gået i blodet" kan ikke undvære det, måske lidt som at være afhængig af alt muligt andet. (tobak, alkohol osv.)

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis