Kommentarer til projekt: Min vinter hobby

Her samles kommentarer til projektet: Min vinter hobby

Kommentarer vises både her og på projektet.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Imponerende!! :-) Som ganske ung, broderede jeg også lidt. Det er i grunden en hyggelig beskæftigelse. Men så omfattende værker som du der viser, turde jeg dog ikke kaste mig ud i. Jeg forsøgte mig også med at strikke, men det gik helt galt.

Med venlig hilsen
ktm

 

Godt gået.Flotte. Jeg har lavet mange i min tid,er 70 nu og mand.både puder og billeder.Har altid selv syet mine bukser op og stoppet mine strømper da det var moderne,strikkede også som helt ung.Det skulle vi lære derhjemme er glad for det da min kone ikke er meget for at ligge bukser op så det gør jeg for hende også Bliv bare ved med

disko13

Tak for jeres pæne ord. Det er godt tidsfordriv. Så jeg bliver ved med at brodere. Har lavet et system så jeg har de forskellige koder med nål og tråd.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
cool det har jeg dog bare ikke tålmodighed til

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Annonce
Ja det er da vist ok. Nej - - det er der måske ikke så mange der har, men det nu meget afslappende og tager ca. 3 mdr. at lave sådant et hvis jeg er flittig med nålen.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
WOW må sige at de er rigtig flotte, og ja tager lang tid men er samtidig nok noget af det mest afstressende man kan lave - en masse ros herfra der burde være en masse glade modtagere af et sådanne eksemplar - og hvem vil så komme og sige at vi mænd ikke også kan !

 M.v.h.

Allan Munkholm.

(OZ1FBP) - www.amudata.dk og www.mini-lathe.dk

Der er ikke noget som hedder Problemer - men opgaver som skal løses.

Jeg syntes det er en fin hobby. Jeg har også hæklet meget på et tidspunkt. Syntes det er rart at kunne lidt af, hvert. Har du ellers gang i nogle proj.

 Vedr. to Havelamper

Jeg har et par problematikker som jeg håbede der var nogle som kunne være behjælplige med vedr. indstalationen af strøm.

Problematikker:

  • Skal pæren være beskyttet af glas?
  • Findes der evt. andre løsninger (fatninger/pærer?
  • Kan jeg serie forbinde dem? 
  • Hvilken vej er det bedst pæren vender?

Lampen består at en top kegle med 2 efterfølgende keglestubbe. Lampen er desuden blevet gavaniseret. 

Jo jeg har da købt en gl. redningsbåd på 17' som skal pyntes op har da taget nogle fotos som jeg kan lægge ind her med tiden.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
hvad vil prisen være hvis man skulle betale dig for sådan et broderi .
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis