Kommentarer til projekt: Min MC

Her samles kommentarer til projektet: Min MC

Kommentarer vises både her og på projektet.

Maskinteknikeren

Til hvad nytte er et solur i skyggen?
 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor så lille et billede, når det er en 7½'er? :)

Mvh. JørgenE
Kære håndværker dette billede siger vel alt.

Maskinteknikeren

Til hvad nytte er et solur i skyggen?
 

Ja stakkels dig hvis det er et selvportræt. Desuden skifter man altså ikke billederne ud så giver andre mening ikke relevans !
Hvis det startede med et andet billed så på med det igen. Fy skam dig:

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Hej 54jensen. Du må være nybegynder med motorcykler, ellers ville du vide at der altid er lidt godmodigt drilleri motor cyklister imellem. Havde jeg nu skrevet at det var da en dejlig mc du havde der, havde det ikke sat noget igang imellem ørene på dig.
Hej Håndværker Har forstået budskabet!!!! Ville bare lige påpege at der "efter min mening" desværre stadig er en del mennesker her i denne verden, der har en total misforstået holdning til Italienske Motorcykler.

Maskinteknikeren

Til hvad nytte er et solur i skyggen?
 

Ja det er jeg klar over, men jeg har nu altid syntes at det var en go maskine, den har kun et minus, du kan ikke kører ret langt i 5 med 20 kmt, uden at den sætter sig grundigt. Har prøvet med min CX 500 Gyllepumpe at køre sammen med en GU-GU-ZIIIII sådan en lun sommer dag med hygge fart ad små veje.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis