Kommentarer til projekt: Plexi-casemod

Her samles kommentarer til projektet: Plexi-casemod

Kommentarer vises både her og på projektet.

<p>If it ain't working, well.... consider fixing it</p>
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser da godt ud:)

mvh jonathan


Det er der ingen problemer i, alle flytbare harddiske står også på højkant, og sådan er de jo produceret.

Mvh Thomas Hansen

Hvad med EMC? Kan den leve op til EMC kravene uden et metalkabinet?
Som Hansen siger, er der ingen problemer i det. Har aldrig hørt om EMC krav - hvad skulle der være med det? :)

<p>If it ain't working, well.... consider fixing it</p>
Annonce
Hvad har det kostet dig og lave, og hvor har du købt pladerne?
Det har kostet max 200 kroner at lave.. Pladerne har jeg fået af en tømmerhandel, bare gå ind og spørg, de har altid meget rest de bare skal af med. Alu vinklerne har jeg købt for 150 kroner og den sidste 50'er på hængsler til lågen.

<p>If it ain't working, well.... consider fixing it</p>
Øøhm... Med min dog ganske ringe viden om den slags, (har kun lavet få plexi-casemods som denne) og de var alle "foret" indvendigt med ståltrådsnet, som samtidigt giver en flot visuel effekt, tilkoblet jordforbindelsen i selve 230 volt stikket. Kunne dog måske forrestille mig at de EMC-krav Hans taler om, er nogle krav ang. radio-støjdæmppning af elektronik og anden elektrisk apparatur, hvilktet rent plexi-glas naturligt nok overhovedet ikke kan opbyde !? Desuden mener jeg da faktisk ikke Hansen 7717 har ret, det er skikkert muligt at harddisken tåler at være monteret som den er, men de fleste flytbare diske står da netop på siden, eller ligger på samme måde som en traditionelt monteret disk i et standard midi-kabinet, IKKE med stik-enden ned mod jorden som her !

Mandschauvinisme er roden til alt ondt !

Faktisk er der kun én ting der er værre end mandschauvinister: Kællinger der ikke gør som der bliver sagt  ;o)

Jens_Lyn, ja jeg må give dig ret i din ringe viden. Ud over din Tekniske Skole, som med statsgaranti har et elnet med jord til computerne, så sig mig lige hvor i dit hjem jordledningen tilkobles? Nej vel, jord er gammeldags, i dag bruges HFI relæ ved fejlstrøm. Men dit trådnet har sikkert set fikst ud :-)

Jordvarme, ibrugtaget oktober 2009, har allerede i 2010 vist 60% billigere varme, - det er INDEN brinen har sat sig.

Opdatering: efter to meget kolde vintre, - må jeg konstatere at det virkelig var pengene værd, - fra at have brugt for kr. 24.000 i olie over milde vintre, - har jeg nu kun brugt for kr. 10.000 i el/år..... den kan vist ikke stikkes, kan den?

Opdatering: 2014, har været et mildt år på mange måder, også for jordvarme folket :) - således har vi kun brugt for kr. 8.300.
Sjovt. Hos PC pushere eks. www.dataworld.dk kan du altså også købe kabinetter med plexiglassider, så EMC og vores bare r*v. Harddiske må sidde hvilken vej man vil, ellers ville det stå på de bærbare, "må ikke vendes på siden under brug". Det gør der jo ikke.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis