Kommentarer til projekt: Total renovering af lejlighed!

Her samles kommentarer til projektet: Total renovering af lejlighed!

Kommentarer vises både her og på projektet.

 SELVBYGGER!!!

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fortryder du ikke, at du malede de smukke farver over, som tidligere ejer havde brugt? Sjovt at se sådanne før og efter billeder. Desværre fik jeg ikke selv gjort nok i den slags i mit projekt.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ingen tvivl om at det var utrolig smukke og tidløse farver - blev faktisk så glad for dem, at jeg regner med at bruge dem ude i det nye hus...!! :D

 SELVBYGGER!!!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Smukt og stilrent.... Jeg kan forestille mig at der blev et pænt overskud til husbyggeriet....

MVH Njord
...som jeg kan lide det! ;) Og tak! :) Jeg købte og solgte jo lejligheden lige inden krisen slog igennem, så gav rigeligt for den (100kvm i Randers' gågade - pris 800.000kr), men solgte den så også lige inden priserne styrtdykkede. Den nåede faktisk aldrig på nettet...mægleren satte et skilt i vinduet og dagen efter kom der et ungt par og kiggede. Mægleren mente dog ikke at jeg skulle regne med noget, da hun netop for dette par havde fremvist 10-12 lejligheder og ingen var faldet i deres smag, men til mit held, var de helt solgt i min lejlighed og er handel var en realitet! :) Salgsprisen var 1.300.000kr, så der var lidt arbejdsløn også... :)

 SELVBYGGER!!!

Mega flot- Det er dælme godt arbejde. FLOT FLOT FLOT

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Jeg håber da den isolering i loftet blev skiftet, men ellers er det da ganske flot, selv om den moderne stil med lyse gulve og hvidt over alt bare er så kedelig. Farverne før VAR faktisk pænere.

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også