Kommentarer til projekt: SELVbyg - Part 9

Her samles kommentarer til projektet: SELVbyg - Part 9

Kommentarer vises både her og på projektet.

 SELVBYGGER!!!

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg syntes helt klart nummer 1 er den pæneste løsning, men er også mest til keep it simpel...;)
Hej. Jeg er tilhænger at at der er en vis samhørighed i vinduerne.Og det virker det som om der ikke rigtig er i de udgaver hvor der i nogle vinduer er sprosser og andre ikke er nogen. Om det skal være en centerplaceret lodret sprosse eller sidevejs forsat. Det er vist meget afhængig af smag... personligt viljeg nok vælge en center placeret for relativt smalle vinduer og en forskudt ved meget brede.... Men smag og behag er meget forskellig.. Og det hele afhænger jo nok også af dine vinduer, og deres farve.... Med mørke rammer vil jeg helt have en forskudt hvor en hvid/lys nok skal være center placeret... VH Njord PS. super fedt at følge byggeriet, processserne og de problematikker der bliver vent og de mange fede faglige svar fra fx Koluda

MVH Njord
Hej. Overvej en ekstra gang om der skal en tværgående sprosse i de smalle vinduer ved siden af dine døre. Det kan nemt virke lidt klodset på et højt smalt vindue. Alternativet er at døren er med sprosser og det smalle vindue uden. Evt kan der så sættes en smal glashylde op indvendigt med lidt pynt, istedet for sprossen.
Er du sunshine en kaserne du bygger dig der. Hvor stor er din familie hehe super fedt
Jeg er faktisk kun mig selv! :D Der blir plads nok! :)

 SELVBYGGER!!!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis