Kommentarer til projekt: SELVbyg - Part 4

Her samles kommentarer til projektet: SELVbyg - Part 4

Kommentarer vises både her og på projektet.

 SELVBYGGER!!!

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du selv svejst dine spær?? kan det ikke give lidt probs f.eks med forsikring og lign ?? Jeg er selv smed og må sige dine svejsninger SER fine ud, omend lidt små... Men som projektet ser ud overall har du nok læst op på lektien :-D Flot og fedt projekt.. hatten af for det.

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Ja, jeg har selv svejset alle spærene ude på grunden med pind. Ved ikke om det kan give komplikationer mht fremtidig forsikring osv, men kan ikke se hvorfor det skulle det, når man nu selv må mure sit hus osv...det må jeg jo tage til den til...håber selvf. på at det går glat... :)) Jeg har gået efter ingeniørens beregninger mht svejsningerne, som hedder a = 4mm...sys egentlig heller ikke det lyder af meget... :) Jeg takker for de pæne ord! :)

 SELVBYGGER!!!

Respekt! Virkelig stort og flot projekt du har gang i :-) Tør man spørge til hvor længe du forventer det kommer til at tage og hvor meget du tror det kommer til at koste?

Venlig hilsen
Thomas

Jeg takker! :) Det turde du jo åbenbart...hehe...jamen det har faktisk, pga den laaaaange vinter, taget et år indtilvidere, at lave sandpude, fundament, stål, bagmur osv osv...jeg forventer at det vil tage 1-1,5år endnu inden jeg er færdig...mht budget, så er der UMIDDELBART materialer (udover grunden) for ca. kr. 1.700.00,00 - så her er nok tale om et hus som havde kostet kassen, at få en entreprenør til at bygge, uden man skulle røre en finger..... ;)

 SELVBYGGER!!!

Det ser godt ud. En underlig lille ting jeg ikke forstår: Hvis du nu er igang med svejser på pladsen, og du har din frontlæser til de tunge løft, hvorfor er der så nogle steder hvor du har boltet det sammen? Hvorfor ikke bare svejse det hele?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis