Kommentarer til projekt: Ariel VB600

Her samles kommentarer til projektet: Ariel VB600

Kommentarer vises både her og på projektet.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja se det er Mums, en mc. fra den gang hvor de ikke skulle ligne en tohjulet bil.
Den er da lige i skabet. Har selv en lidenskab der hedder Triumph. Jeg har cirka 3 af dem fra 50`erne. Jeg elsker det gamle lort, og er ved at bygge en ny motor i 750 ccm. Jeg bygger og kører dog som chopper, og jeg skal da lave en billedserie når jeg får tid. Held og lykke med den, og pas på dig derude. MUFI

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Hej en rigtig fin Ariel, første gang jeg blev bekendt med en sådan var i 1959, da blev jeg stoppet af en Politimand, jeg kørte for stærkt på min knallert. Der var altid to Politimænd der fultes , en på en Ariel og en på Nimbus. MVH Leif
Hej Leif, det var da en kedelig førstegangs oplevelse med en Ariel.:) Det har nok været en square four, dem kørte de vidst på engang, sådan en måtte gerne stå i min garage..
Annonce
Forresten det var da egentlig sjov du skriver de altid fulgtes ad, hvorfor egentlig det? Det har jeg aldrig hørt om før, spændende fortæl, fortæl..
Jeg så en Arielpå rastepladsen ved Skærup på E45 N i sommers. Måske var det din? Lækker maskine. Og et flot billede du har lagt til os. Chr

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis