Kommentarer til projekt: Opstilling af ispind 3.

Her samles kommentarer til projektet: Opstilling af ispind 3.

Kommentarer vises både her og på projektet.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ret spændende at følge, og sikken et tempo der er på! Herligt at følge fra lænestolen :)

Mvh. JørgenE
Ja, nu sker der noget. Men jeg skal også afsted på arbejde mandag aften, denne gang dog kun 2 uger, så det bliver spændene og se hvor meget vejeret tillader at der bliver lukket igen.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

fiks lille grave maskine :-) er det en gammel kabel trækker ?

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Jeg ved ikke om det er en gammel kabel trækker, men den kan hægtes efter en bil på anhængertrækket, man må dog kun køre 30km/t med den efter.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

fik kigget nærmere på den, havde i første omgang set forkert på det som jeg troede var en arm bag på maskinen, men fiks er den, ville bestemt ikke ha haft noget imod at eje sådan een :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Annonce
Jeg er så heldig at det er min fars, så jeg kan låne den lige så tit jeg vil.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg er nok lidt dum. Endelig et ikke "se min båd". Hvad er det for et tingest du er ved at sætte op. Er det en "nedkølingsdims" for at redde polerne her på falderebet, for så beholder jeg mit hus på strandvejen :P . MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Undskyld, jeg så ikke det var en føljeton over flere indlæg. Der ser sgu da spændende ud. Vil da gerne have nogle data når det første år er gået.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
PeterR du kan faktisk allerede nu se en masse data her http://jensensservice.dk/

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hej Gert faldt lige over denne tråd og den vakte min intr. Arbejder selv lidt med varmepumper i mit job , men har aldrig set denne "ispind" før og må sige at den ser yderst interesant ud. Mit spørgsmål er så , hvad koster den i indkøb ? uden monterings udgifter og fittings. Mvh Dennis
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis