Kommentarer til projekt: Morris Marina Part 2 - Motorrenovering

Her samles kommentarer til projektet: Morris Marina Part 2 - Motorrenovering

Kommentarer vises både her og på projektet.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det ser knageme godt ud ! ser frem til flere billeder, og glæder mig til jeg selv skal give min gamle Ford P7 samme omgang(når der engang bliver tid) :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hej Begge to. Jeg lavede netop motorstativet selv, fordi jeg synes at dem man kan købe er for høje, da jeg har lidt dårlig ryg, og undgår dermed helst at løfte bundkar, krumtap og topstykke alt for højt. Især på de gamle taktormotorer (som jeg laver en del af) er det et helvede at slæbe et masivt støbejernsbundkar så højt :o) Der kommer nye billeder inden længe :-)
interesant og følge dit projekt ,godt der er nogen der holder liv i de gamle biler . hvornår regner du i din tidsplan at du kan dreje nøglen på bilen og den er ude og rulle igen ,
Uha uha, det er et godt spørgsmål, men jeg glæder mig i hvert fald, men det haster heller ikke mere end det jager. Jeg får først kørekort om et år, for jeg er lige blevet 17. Nu er der sikkert mange der tror at denne bil bliver gejlet og overtunet med skørter, alufælge, firedobbelt Weberkarburatorer og racerknast og jeg ved ikke hvad. Men det er absolut IKKE tilfældet, for jeg er ikke helt ligesom alle 'de andre drenge' der skal have gejlet og tunet deres biler. Jeg sætter pris på et veterankøretøj der står i original stand!
Annonce
sådan skal det være :-) biler med sjæl skal beholde sjælen

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hej Gert. Ja, lige præcis!
det ligner omhyggeligt og godt arbejde. Må man sige. Der ik mange, der kan sige, de har skiftet div. lejer i bilmotor. godt af en på 17 år. så du en sand selvlært mekaniker, inden du 20. skrue og lave ornli, kan du jo i forvejen. Ser man jo.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis