Kommentarer til projekt: Nyt skur/værksted

Her samles kommentarer til projektet: Nyt skur/værksted

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser fint ud! Hvor lang tid har det taget at bygge...? :)

 SELVBYGGER!!!

Det har taget ca 3 en halv måned, både med at rive ned og bygge op igen. Vi har begge to dårlig ryg, så der har været mange dage hvor vi ikke har lavet noget. Men vi er glade for resultatet. Jeg er igang med at bygge mig en hydraulisk lift, til at bruge i skuret, til når jeg arbejder på min mc og havetraktor, der vil komme et galleri med den, engang i det nye år.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Det ser ellers godt ud.. og med egen brød og hele pisset.. jeg ville nok have lavet en smart "HOVSA" og sat en regnvandsbeholder eller 2 til i stedet, men du har lavet der er bare "over toppen" :-)
Der skulle være 2 nedløbsbrønde og faskine for at kommunen ville godkende projektet, så det var bare at fatte spaden;-);-)

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Ser godt ud. Den med at skubbe tagplader op på den viste måde er noteret! :-) Når man er alene om arbejdet, må man finde på hjælpende løsninger og "opfindelser". Du burde have en lille brændeovn at lune dig ved i de kolde vintermåneder. Der er ikke noget så godt, som at høre ildens buldren, når man går og skruer og maser! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Hej KTM Jeg har en lille oliekamin og ellers må man jo bare arbejde sig til varmen.....

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Hej KTM Jeg har en lille oliekamin og ellers må man jo bare arbejde sig til varmen.....

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Joh, det er rigtignok, at man undertiden kan arbejde sig til varmen, men er det nu noget med at fejlfinde på noget elektrisk pis, kan det vel volde lidt besvær? :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Hejsa, Det ser godt ud :) Hvad er det for noget tag du lagt på der ? Er det stålplader eller sådan noget ?
Ja det er stålplader fra Profilmetal i Sorø, det var en pakke med forskellige længder, som vi fik til halv pris.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis