Kommentarer til projekt: Sakslift

Her samles kommentarer til projektet: Sakslift

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for roserne. Det var sjovt at bygge den, da der er mange forskellige måder at gøre det på.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Pænt og velfungerende ser den jo ud. Respekt for udførelse og ide! Men jeg tænker på om det er "nok" at maskine blot står på støttefoden uden yderligere fastholdelse. Bør den ikke spændes fast for at undgå risiko for at den falder ned under arbejdet? MVH Njord

MVH Njord
Er igang med at lave en forhjulsstøtte til den og ellers bruger jeg en spændestrop til at holde den fast ned til bordpladen.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Annonce
kan den ikk tippe bag over hvis vægten kommer for langt bag ud ? har også selv lavet en næsten magen til,
Har haft havetraktoren oppe på, uden problemer, og mere vægt får jeg nok ikke på den.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)

er det en som du kan sætte en pris på??

Hej Klauswy

Det kan jeg godt, da jeg lige har solgt den:-)

Fik 2500,- for den:-)


Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)

frisk på at bygge en mere ? Vh klaus 

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis