Kommentarer til projekt: Garderobe

Her samles kommentarer til projektet: Garderobe

Kommentarer vises både her og på projektet.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Spørgsmål: Døren yderst til højre, når den 'åbnes" så står den vel kun fast i gulvet. Er det stabilt nok?

Mvh You Can Do It!

Der ser godt ud! Men, jeg har det samme spørgsmål som You Can Do It! How does it work??

Mvh Mærsk

Hej. Det er det snedige i systemet. Den yderste låge sidder i bundskinne, men sidder også fast i selve skabet bagved. Der sidder en gardinstang i øverste hylde, se lige under taskerne. På lågen sidder en pind der er klæbet fast, der forbinder låge og gardinstang. Derved holdes lågen fast og kan glide. God og stabil konstruktion som jeg heller ikke selv havde kunne regne ud hvis jeg ikke havde fulgt vejledningen. Vedr. orden. Tja, jeg har ikke været i militæret, så det er jo en god undskyldning. :-)
Har du selv skåret lågerne til, eller skulle du bestille dem med de mål? Vi står med samme problem at skulle lave sådan et skab ved en skråvæg, og det her er den flotteste løsning vi længe har set :o) Ku man lokke ud hvad sådan en væg ca har kostet, uden tøj og sko ;o)
Annonce
Hej. Tak for ros. Vi er selv meget tilfredse. Lågerne er skåret på mål fra fabrikken.Jeg oplyste hvordan mål var på rummet og så lavede de det hele for mig. Prisen, tja, 4 låger koster ca. 11.000 kr. De bliver dyre fordi jeg har to låger med skråsnit pr. side. Jeg har ialt købt 8 låger, for vi har en skabsside hver. (dejligt stort soveværelse) Købt i Bauhaus. De har lige nu 30% tilbud på låger i Ishøj. Du kan også bruge forbrugsforening der (6% rabat)Indmaden kan jeg ikke huske. Det er købt i Ikea. Men jeg vil gætte på omkring maks. 3.000 kr. pr. side. Det afhænger meget af hvor mange skuffer du vil have, og om du skal have skohylde som dem konen har.
Hej - En fed løsning og vi har også brug for en magen til. Kan du ikke forklare yderligere til din løsning i højre side, tak? hvilken vejledning omtaler du? Kan man lave skabe til skråvægge med bauhaus´s program? Det kan man nemlig ikke med Silvan...


kh. hilsen Mr. GDS 0

lækker løsning.. ikke mindst skohylden

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis