Kommentarer til projekt: Wadkin AGS10

Her samles kommentarer til projektet: Wadkin AGS10

Kommentarer vises både her og på projektet.

Med venlig hilsen

Anders

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser super fedt ud. Hvor har du fået fat i de forskellige alu profiler ?, har du et link? sådan nogle kunne jeg godt bruge til min sav og fræsebord.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hejsa, jeg købt profilerne ved et tysk firma: http://easy-systemprofile.de Jeg har også købt nogle fine 15 x 120 profiler til mit fræsebord, har dog ikke fået det samlet endnu. Jeg havde problemer med at bestille via hjemmesiden, så jeg endte med at bestille pr. mail. Det gik nu også fint, de forstår heldigvis engelsk, og jeg kunne fint betale med Paypal :-)

Med venlig hilsen

Anders

Nu fik du sat mig igang... har fået kontakt til et dansk firma(efter at havde kikket på tyskerne), som vil hjælpe mig med aluprofiler og lidt andet guf til min sav og fræsebord. Så nu er det bare at vente på fragtmanden og så skal der arbejdes i garagen...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Det er en rigtig dejlig maskine du har fået, & de forbedringer er bare til ug. Tillykke med den du får meget glæde af den er jeg sikker på.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Wow - det ser godt ud. Efter at have set "askwoodman" videoer på youtube gik jeg selv igang med at bygge, men nu har jeg tre gange forsøgt at få fat i 40x80 RHSS, men hver gang jeg har fået det hjem, har det ikke været lige, og slår stålet sig med 2 mm over længden, så er man jo lige vidt. Hvor fik du fat i dit stål? Og hvilken tykkelse af vinkeljern og RHS har du brugt? Tillykke med dit flotte land

 

"If you need a machine today and don't buy it,
 
tomorrow you will have paid for it and not have it."
 
- Henry Ford 1938
Hejsa, beklager det sene svar, der mangler en "mail notification" når der er nye indlæg. Stålet er købt ved en lokal smedemester og er i 5 mm gods. Vinkeljernet er dog bukket, da han ike havde asymmetriske størrelser :-)

Med venlig hilsen

Anders

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis