Kommentarer til projekt: ny bordplade i køkken

Her samles kommentarer til projektet: ny bordplade i køkken

Kommentarer vises både her og på projektet.

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal man ikke bare tillade sig, at fryde sig over de fremskridt man orker at gennemføre? Der skal også være noget at lave i næste måned, sagde manden, der roder på snart 14. år! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

uha jamen det gør vi skam også :-) det er jo også sjovere at lave det der rigtig ser ud af noget, alt pille arbejdet som ingen ser er der intet sjov i, men det skal jo gøres før eller senere :-P

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hviler pladen ovenpå opvaskemaskinen? Du har en gavl i enden (som man ikke kan se på billederne) til at støtte pladen, ikke?
Uhhh... Sådan en bordplade har vi også i vores lejlighed. Tror den har siddet 5-7 år, og jeg siger dig den bliver grim med tiden. Om det så er fordi de at tidligere lejere har været ligeglad eller ej, det ved jeg ikke. Men uanset hvad, rundt ved vandhanen er den efterhånden helt sort. Kan næsten ikke undgå der kommer til at ligge vand der ind imellem. Jeg fik at vide den bedste måde at behandle/forebygge på sådan en bordplade var at give den jævnligt olie... Men virker ikke til at have den store effekt:(

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
jakob.B, ja den hviler på opvaskeren, samtidig med at der på væggen bag opvaskeren er sat et vinkelbeslag til at bære bagkanten, men der er ingen gavl ud over sidepladen på opvaskemaskinen :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Jacko, ja det er en plade der kræver en del vedligehold, og er den først sort er det for sent, vasken der er sat i, skal skiftes senere til en hvor der er rustfri plade ind under vandhanen, for allerede nu kan jeg godt se tendenserne til at den bliver mørk. mht. olie, så skal den have meget og gerne stå og svømme i det så længe som muligt

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis