Kommentarer til projekt: Lodden Løvefod

Her samles kommentarer til projektet: Lodden Løvefod

Kommentarer vises både her og på projektet.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den ser vildt godt ud din krans...er planten nem at holde? jeg tænker i forhold til spredning og invasion af ukrudt(den ser lidt åben ud, så er der jo plads til spirende ukrudt) ?

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Så er vores have Expert tilbage i folden, du kan jo bare det der Zep !
I er sgu søde, tak :D Lodden Løvefod er en rigtig god bunddækkeplante. Og en nem plante i det hele taget. Når først, den har fat, er det ikke meget ukrudt, der får et ben til jorden - ihvertfald her hos mig på leret muldjord. Til gengæld skal blomsterne fjernes, hvis man ikke vil have den til at selvså. Det er en af de planter, jeg til hver en tid ville vælge igen...
Skønne Zep er tilbage! Jubiii. Sikke en flot krans. Vil de her løvefor være gode til en nordvendt skråning, hvor der skal holdes på jorden? Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hvem kan stå for de ord?! Tak Chr. :) Og sorry, at jeg først vender tilbage nu - januar har slugt al min tid... Det har jeg ikke prøvet selv - eller set. Men var jeg i dine sko, ville jeg gøre forsøget. Og sådan en Lodden Løvefod kan deles til flere planter allerede 2. år (hos mig ihvertfald). Jeg har dem både i fuld sol og lidt mere skygget. Det er klart gladest for solen her. Ellers findes der også et væld af Geranium til alle mulige forhold... :D Zep
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis