Kommentarer til projekt: EN ÆGTE CHOPPER

Her samles kommentarer til projektet: EN ÆGTE CHOPPER

Kommentarer vises både her og på projektet.

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Mufi, hvad faen har du lavet ved den Triumph der?? Nu må det sgu få en ende, kan du så se at finde dig en japaner du kan mishandle, det der holder ikke i byretten..:) Bare min mening. Mvh.ame
Nej...nej...nej... den tank skal da bare blive siddende... det er en CHOPPER... den skal se sådan ud. Mufi, jeg vil vædde på, at du hører Sweet ;-) Godt arbejde...

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

sidder du fanget i året 1973

der er altid solskin bag skyerne

ANNE: Det er ikke mishandling, det er tilpasning... BENNY: Tanken sidder hvor jeg vil have den. Det passer bedst til stilen. OPTIMISTEN: Jeg er ikke fanget af et årti, ligesom jeg heller ikke er fanget af diverse modefænomener, hverken hvad angår tøj eller bike.

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Annonce
'old english never die...they just go fastere'.. og så den her 'vær kritisk-kør britisk' :-) personligt synes jeg også at det er for meget at choppe en fin gammel Triumph sådan...men det er jo smag og behag, den forbremse får du ikke synet.. hilsen en tidligere 'englænder'
Det jo lidt lige meget hvad årstal det er ! Det handler om man kan gøre det med stil. Jeg sys kun det har givet et frisk "pust" til den gamle skønhed.. og nogle triumph har kun godt af blive lavet om. Ligsom Triumph Bonneville. Den ser meget mere stilren ud med fast bagsving arm.
For mig handler det jo ikke om hvorvidt biken kan synes i Danmark. Bare den er sikker og sjov at køre på. De perverterede love omkring ombygninger af bikes, kan jeg ganske enkelt ikke forholde mig til. Jeg ved hvad jeg laver og garanterer at det er i orden - det er sgu´ da mig der skal køre på den. Nu er den lyserød, til stor glæde for min lille datter. Ny motor, gaffel og udstødning med 2i1. Skal lige skifte bagfælgen ud med en mindre rusten, og så er der legetid for gamle mænd :-D

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis