Kommentarer til projekt: Restaurering af kistebænkslåg

Her samles kommentarer til projektet: Restaurering af kistebænkslåg

Kommentarer vises både her og på projektet.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De ser godt ud.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Flot. Der er nu mere sjæl i sådan noget når man har givet det sådan en omgang. I forhold til bare at lægge nogle nye på.

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det er rigtigt flot jbr, sikke en dybte de har fået.
Tak skal I have. Jeg synes også, at det er lidt sjovere, når man prøver at gøre tingene originale.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hej. Det er rigtig flot arbejde,jeg er selv begyndt at slibe træværket ned på min båd, men da jeg aldrig har prøvet at lakere det op igen, vil jeg gerne høre hvordan du har gjort. materialer og arbejdsgang på forhånd tak
Nu er jeg ikke lak ekspert, så jeg kan kun beskrive hvad jeg har gjort og kan ikke påstå at det er den eneste rigtige måde :-)Alt det gamle lak blev slebet væk, træet blev slebet godt og grundigt. Først med rigtig groft slibepapir, så med lidt mindre groft og til sidst med fint slibepapir. Træstykkerne er limet sammen med 2-komponent lim. Derefter slebet ned, der hvor der var overskydende lim. Alle smårevner har jeg "spartlet" med 2-komponent lim og efterslebet. Lakeringen er foretaget med Yacht-Lak fra Pinotex. Mellem hvert lag lak, blev der slebet med meget fint slibepapir (på klods og i hånden), for at fjerne "appelsinhudstendenser"... så blev der lakeret igen, slebet osv. God fornøjelse med dit projekt.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også