Honda F200 havefræser går ud når den bliver varm

Hejsa


Jeg har en gammel hund af en havefræser, en honda f200. Den har kørt upåklagelig indtil nu, men nu er den begyndt at gå ud når den er blevet varm. Det startede med at den ikke ville starte overhovedet. Efter at have haft karburatoren ude, og renset den i bund, vil den gerne starte fra kold nu. Men når den bliver varm går den ud. Det komme gradvist. efterhånden som den bliver varm, begynder den at hoppe op og ned i omdrejninger, for til sidst at gå ud. Jeg kan ikke starte den umiddelbart efter. Efter et kvarter kan jeg så starte den igen, og så sker det samme. op og ned i omdrejninger, for så at gå ud.


er der nogen der kan pege mig i en retning. Har jeg fået stillet på noget på karbonaden under rensningen?, er det et luftproblem, eller benzin måske?


på forhånd tak


Jesper

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er svært Jesper. Umiddelbart ville jeg som det første prøve og stikke motoren et nyt tændrør. Det har før været set de kan lave "numre" når de bliver varme. Ellers ville jeg forny/rense alle filtre fra tanken til karburatoren, også det i tanken hvis............... Kig lige efter der også sidder et filter i en banjobolt. Ellers, prøv og blæs alle kanaler i karburatoren godt igennem igen.

Prøv ovenstående og se om det ikke skulle kunne hjælpe.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ja prøv først med et nyt tændrør, hjælper det ikke, så tjek om der er gnist på tændrøret, når den er varm og ikke vil starte.

Tænker lidt på om tændspolen svigter når den bliver varm.


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis