Epoxy på filset overflade.

Jeg har besluttet at mire vindueskarmene helt op, og afslutte med filset overflade. For storskala være nemme at tørre af, surfede jeg lidt rundt på nettet. Jeg faldt over produkterne Epoxy. Jeg har aldrig arbejdet med det eller hørt nærmere om det. 

Jeg synes jeg kan se der reglerne produkter, bla dem der kan males med, og så dem der kan lakeres med. 

Læste også lige om permakote, som også giver flot gennemsigtig overflade

Er der nogen herinde, der er erfarne epoxybrugere?

Kan jeg godt male/ lakere som slutfinish ovenpå den fiksede / murede flade, så det bliver nemt at tørre af og holde vindueskarmen ren?


Hvis du prøver - så lærer du noget
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Epoxy er ikke et specielt velegnet gør det selv produkt. Epoxy maling måske men det giver ikke rigtig den overflade du søger tror jeg. Du skal kende til håndtring af epoxy produkter og hvordan du skal håndtere det affald det giver osv. Man smider det ikke bare i en sort pose og så i brandbart på genbrugen.  

Tror jeg ville lægge en glasplade der er så populær lige nu. Så kan du stadig se det er mursten og den er nem og tørre af. 


km
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også