Skærver i indkørsel - størrelse?

Hej alle

Jeg er ved at forberede underlaget til en indkørsel med skærver. Jeg er dog lidt i tvivl om den optimale størrelse. På f.eks. sandmanden.com's hjemmeside skriver de at 8-11mm anvendes til indkørsler, stier, bede og lignende. De sælger også 11-16mm skærver hvortil de skriver at disse anvendes hvor man ønsker en lidt mere grov og rustik virkning. Rundt omkring på nettet er der så nogen som skriver at 8-11mm ikke er optimale da de hænger fast i bildækkene mens andre skriver at de fungerer godt og pakker godt sammen.

Er der nogen herinde som har været igennem et lignende valg? Hvilken størrelse valgte i og hvad er jeres erfaringer?

På forhånd tak :-)

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg valgte 11-16 mm, fik fortalt at hvis jeg valgte nummeret mindre, ville de sætte sig i bildækkenes mønstre.


Vi prøver igen, i morgen --

Jeg kan bekræfte, at 8-11 mm granitskærver sætter sig i dækkene. Men SKAL det absolut være 8-11 mm skærver, så er det til altså ikke så slemt, at det ikke er til at leve med :-) i bunden på https://havehandel.dk/produkt-kategori/granitskaerver/ kan du læse mere om brug af granitskærver til indkørsel.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis