Bedste løbecyklen?

Har du en mening om hvilken løbecykel der er den bedste?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Cheetee

Når du skriver løbecykel formoder jeg at der er tale om en til børn?

Vi har haft gode erfaringer med dem fra Puky - de har holdt tre drenge nu i flere modeller. En enkelt gang måtte jeg skifte lejerne i hjulene på den ene, men det er lukkede kuglelejer som kan købes i Biltema.

Efter tredie dreng er den mindste cykel nu doneret til børnehaven og den fungerer stadig perfekt.


Vh, Silas

Altså hvis der er tale om cykler til børn, så findes der mange og afhænger også af deres alder. Ved i hvert fald at Wintherbikes laver legecykler og har gjort det i mange år.

Her er deres kategori med legecykler: WintherBikes


http://juhlsgardiner.dk/ - Alt i gardiner, markiser og insektnet!

husk at en børn skal lære at bremse med deres løbecykel. En bremse, der er tilpasset barnets greb, skal være der. 

Og hvis sælgeren bliver bange når du sætter dig på den, skal du gå videre.  

Hvis det er til børn: Havde en Puky (den mindste model) til knægten og kan kun anbefales. Men skal siges at jeg ikke har erfaringer med andre modeller, så det er noget ensidigt Dog vil min anbefaling være, at du kigger efter en løbecykel, hvor styret har "frit løb" og kan dreje 360grader - dette ift. mindske risiko for, at styret/håndtaget kan ende i maven eller brystkassen på barnet, hvis barnet vælter henover styret.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis