Velux vinduer

Kære alle


I forbindelse med renovering af vores soveværelse på 1. sal påtænker vi at montere 2 stk velux-vinduer. Umiddelbart vil vi gerne have så brede vinduer som muligt. Mellemrummet mellem spær er 96cm. Eller det skal siges, at det ene er 95,5cm. Er der nogen af Jer, som ved noget om hvor meget plads, der skal være ved siden af vinduerne - altså mellem vinduer og spær.

vh

Bo

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Bomadsen.

Det er et spørgsmål som er meget omfattende, da det kommer an på om du kan udveksle et spær eller om spæret skal være ubrudt. I princippet kan to vinduer godt sammenbygges over et spær i midten, men der kan blive problemer med lysningerne ind mod rummet. Jeg har selv monteret to store velux ved siden af hinanden, men da jeg ikke ville udveksle et spær og for at få lidt tagmateriale imellem vinduerne så blev der 36cm mellem dem. I dette link  http://www.velux.dk/professionelle/...jledninger   Skroller du ned til konbiinddækning og læser profileret tagmeteriale (hvis det er det du har) EKW. Her kan du danne dig et overblik over dine muligheder.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Hej Bomadsen.

Det er et spørgsmål som er meget omfattende, da det kommer an på om du kan udveksle et spær eller om spæret skal være ubrudt. I princippet kan to vinduer godt sammenbygges over et spær i midten, men der kan blive problemer med lysningerne ind mod rummet. Jeg har selv monteret to store velux ved siden af hinanden, men da jeg ikke ville udveksle et spær og for at få lidt tagmateriale imellem vinduerne så blev der 36cm mellem dem. I dette link  http://www.velux.dk/professionelle/...jledninger   Skroller du ned til konbiinddækning og læser profileret tagmeteriale (hvis det er det du har) EKW. Her kan du danne dig et overblik over dine muligheder.

Ved ikke hvad som skeete her. det meste af indlægget forsvandt i uploaded.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Hej Bomadsen.

Det er et spørgsmål som er meget omfattende, da det kommer an på om du kan udveksle et spær eller om spæret skal være ubrudt. I princippet kan to vinduer godt sammenbygges over et spær i midten, men der kan blive problemer med lysningerne ind mod rummet. Jeg har selv monteret to store velux ved siden af hinanden, men da jeg ikke ville udveksle et spær og for at få lidt tagmateriale imellem vinduerne så blev der 36cm mellem dem. I dette link  Skroller du ned til konbiinddækning og læser profileret tagmeteriale (hvis det er det du har) EKW. Her kan du danne dig et overblik over dine muligheder.

Ved ikke hvad som skeete her. det meste af indlægget forsvandt i uploaded. og det var et link som jeg aldrig har sat ind som kom på.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Sikke noget rod. Og man kan ikke rette i indlæg Det har aldrig været min mening at linke til  den hjemmeside men til denne  http://www.velux.dk/professionelle/...jledninger


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Ja det kunne man.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis