Tv boks på vejen

Hej jeg bor på en villavej og har fået nye naboer og der er lige pludselig kommet et kabel ud af tv boksen på vejen ind til min nabo vie lågen på skabet så den ligger på jorden ind til dem er dette normal installation eller skal man undre sig over den ? (Manden arbejder i et el firma)
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ville nok kigge em ekstra gang, lyder ikke helt autoriseret. Så er spørgsmålet bare hvor meget man skal blande sig, men man kan jo altid smide en lille bemærkning når man får en velkommen til nabolaget pils henover hækken/hegnet.
Ja så er det jo ikke nemt, hvis det ikke er folk man kan snakke med. Sikkert også typpen der kan starte en nabokrig hvis man stiller spørgsmål til noget og det er jo ikke ønskværdigt.
Nej ønsker heller ikke nabo krig men igen heller ikke nogen der stjæler mit signal vis det er tilfældet bare for at slippe for regningen
Ja håber det dog ikke
Her i området bliver kablet lagt fra skab til hus oven på jorden, hvis folk vælger, at de selv vil grave det ned. Men det bliver ført ud af skabet under jorden.

Jeg tror i øvrigt det er meget få, som vælger at lade kablet ligge åbenlyst synligt, hvis de vælger at stjæle signalet.
Det er bare mærkeligt for snakkede godt med tidligere ejer og han havde tv signal før så hvorfor trække et nyt kabel ?
Mon ikke det bare er en midlertidig løsning aftalt med udbyderen. Indtil der kan komme en entreprenør og grave det ned, eller naboen selv kan gøre det.
Igen der var jo signal før så hvorfor det nye kabel ?
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis