Påkørt Trailer

JA det måtte jo ske. På en god tur til Århus lykkedes det mig at påkøre min trailer i en bakkemanøvre.

Bilen har heldigvis ikke taget skade, men trækstangen på traileren er blevet 5-10 cm skæv til den ene side. 

Er der nogen af jer der har en ide, om det kan rettes op ved at få en smed eller lignende til at bøje den anden vej. Alternativet er at kaskoen må dække en ny trailer 


 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke mere, vil du formentlig godt kunne rette stjerten op i kold tilstand. Men uden og kunne se skaden kan jeg bare ikke fortælle hvordan. Kan der tikkes om et foto eller to i næste indlæg ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hvad er det for en type trækstang? Er det et firkantet rør der går lige bagud, eller er det 2 stk u-profiler der kommer ude fra hjulene, og samles ved tilkoblingen?
Når det ikke er bøjer mere end de 5-10 cm, kan en smed ret let rette det firkantede rør nogenlunde op. Hvis det er u-profiler, kan de sikkert skrues af traileren. Så er de meget lettere at rette op. Det er sikkert også muligt at købe nye u-profiler.
Jeg har aldrig hørt om at bilens forsikring kan dække skader på traileren når de er sammenkoblet. Havde du haft en kaskoforsikring på traileren ville den dække.

Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis