Danfoss Living connect - lukke funktion?

Jeg installerede Danfoss Living connect sidste vinter 2016 og er alt i alt godt tilfreds. Jeg var bare af den overbevisning at føleren i de enkelte enheder ville lukke ned hvis de kunne mærke et drastisk fald i temperaturen omkring dem (hvis et vindue stod åben) 

Er der nogen som kender et shortcut til en Danfoss kontakt som kan hjælpe med dette? 

Vh PE

 


Poul Erik
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Har ikke lige en ven ved Danfoss, samt om problemet er at radiatoren ikke lukker ned ved åbent vindue.

Systemet er bygget således.

living connect® har en åbent vindue-funktion, som lukker ventilen, hvis temperaturen i rummet falder med ca. 0,5° C i løbet af 3 minutter, hvilket reducerer varmetabet.
Varmen afbrydes i op til 30 minutter, før living connect® vender tilbage til de oprindelige indstillinger.
Når åbent vindue-funktionen har været aktiveret, sættes funktionen ud af drift i 45 minutter.

Så er det et vindue i et stort rum så skal der meget til at temp falder 0,5 grader på 3 minutter...
Tillige er der mange der glemmer den der 30 min tidsgrænse for luk.

Har selv lige installeret styring med WiFi og App connection, der har du en pause funktion, som "stopper" rummet indtil du er færdig.

Den der har mindst værktøj når vi dør; har tabt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis