Alarm Jablotron - JA100

Hej,
Jeg har købt et hus her for 2 måneder siden. Jeg her erfaret, at der desværre er en del tyveri i området, hvorfor vi tænker på at sætte en tyverialarm op. Jeg har derfor kigget lidt på Jablotron JA-100.
Vil i den forbindelse høre om nogle af jer herinde har erfaring med denne alarm?

Pft.
Hilsen
Jacob
37 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jacob,
Jeg kender meget til JA100, da jeg har installeret rigtig mange af dem. Det er et meget stabilt anlæg og kvaliteten er helt i top sammenlignet med andre anlæg på markedet.
JA100 har et omfattende tilbehørsprogram og kan udover tyverisikring også styre elektriske installation i dit hjem.
Fx har jeg lige opsat en JA100 ved en kammerat, hvor han via app'en kan tænde og slukke alt lys i sit hus, ligesom JA100 kan tænde det ved fx en alarm.

Transmissionen af fotos ved alarmer er nok den hurtigste på JA100, i forhold til andre anlæg, som jeg også opsætter. Jeg kan ikke rigtigt sige noget negativt, bortset fra prisen :-)

Hvis du har nogle spørgsmål må du endelig skrive.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Det kommer an på om der skal være rumdetektorer i alle rum, samt om det skal være almindelige eller med foto (med foto koster de en del mere end alm.)
Udvendig sirene? :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jeg sender en skarp pris til dig i en privatbesked, men forbered dig på at JA100 systemet koster noget mere end de billige madkasse-alarmer der findes rundt omkring på nettet.
Produkterne fra Jablotron er anerkendte i branchen og forsikringsgodkendte helt op til niveau 40 :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

@Wezio det lyder perfekt. Ser frem til st få noget fra dig :-)
Pft.
Jeg har sendt dig en pris på Jablotron JA100 :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Og så kunne det være interessant for os andre at læse en artikel om installationen og de overvejelser der er gjort i forbindelse med dette :-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hej Wezio..

Ved godt det er en gammel tråd..

men jeg ville spørge dig alligevel, da du jo har styr på Jablotron..

Jeg har en JA80, som virker perfekt, men jeg skal flytte til et større hus, hvor jeg får behov for flere enheder....

Kan det betale sig at tilkøbe disse enheder, eller skal jeg ud i helt nyt system?

Mvh

Morten

Joker22 skrev den 24-04-2019 13:14:07

Hej Wezio..

Ved godt det er en gammel tråd..

men jeg ville spørge dig alligevel, da du jo har styr på Jablotron..

Jeg har en JA80, som virker perfekt, men jeg skal flytte til et større hus, hvor jeg får behov for flere enheder....

Kan det betale sig at tilkøbe disse enheder, eller skal jeg ud i helt nyt system?

Mvh

Morten

 Hej Morten,

JA80 (Jablotron Oasis) er udgået og det er ikke længere muligt at tilkøbe ekstra enheder til anlægget, så du skal kigge efter et alternativ, som fx Jablotron JA100. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Der er yderligere 27 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis