Picasso problemer

Det startede med at bilen kun kunne tage halvt gas, så efter ca 3 min. Kunne den starte igen stadig kun halvt gas. Så skiftede jeg bundstykke i tændingslåsen, det hjalp ikke, så skiftede jeg dieselpumpen i tanken, det tror jeg det hjalp, men nu spasser strømmen ud igen, når jeg drejer nøglen en tak klikker den kun og der kommer ingen lys i instrumentbordet, en tak mere og den er helt død ingen lys eller nogen som helst reaktion.

jole
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du tjekket de elektriske forbindelser ved starter og batteri ?

bh
Tit er årsagen til delvis strømsvigt,at forbindelsen til batteripolerne er dårlig,prøv at afmontere dem,og kontroller,at der ikke er belægning på batteri og klemsko.Har du målt,hvor meget den lader ?

bh
er der træk på ? hvis der kan det være stikket der driller da der sider en lille kontakt der fortæller bilen at nu er der trailer på , den kan lave store problemer
Det er ikke strøm der mangler for det er en fuld opladet batteri, der er ingen ting på polerne de er meget fine da de sidder under sædet. Når jeg drejer nøglen om til hvor næste er start klikker den meget fra den box med sikringer ude i motorrummet

jole
Annonce

Jeg er lidt i tvivl om, hvad problemet er... startproblemer eller trækkraft ??
starter kan testes med en skruetrækker, manglende diesel = fødepumpe, filter, injektorer/dyser, pumpe mv.
Fejlkoder ???


 

Jeg har netop skiftet starter på min C4, og den havde en periode hvor at den der kom klik ude fra sikringsboksen i motorrummet, jeg satte en lidt stærkere sikring i og den stoppede med at springe sikringen. Dog efter noget tid så var det mere og mere at den bare klikkede når jeg ville starte. Jeg fandt en starter hos en hugger og skiftede den. Siden har der ingen problemer været.
Er der en i din omgangskreds - eller herinde - der har adgang til lexia ? Måske er der logget en fejl ...?!

Suzuki GS500 E - 1994
Opel Astra J (P10) 16 XER 1,6 5 dørs - 2013
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis