blæk til canon printer

canon mg 7750 hvis der skal org blæk til denne koster det jo kassen næsten 1000,-

hvor kan det anbefales og købe blæk til denne maskine, mindes og have hørt at printeren kan låse hvis der kommer uoriginalt blæk i den og den ikke virker bagefter hvis der kommer ægte canon blæ i den igen

den bruger 6 patroner.

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Jeg har gennem mange år købt blæk hos Inkclub. Også til canon. De har tre forskellige slags en budget en original canon ig så deres egen. Jeg køber selv deres egen som jeg finder har en rigtig god kvallitet. Og man kan printe nogle helt superbilleder.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg køber altid fra Tyskland via Ebay. Jeg har en printer magen til din, og der har jeg også købt uoriginale hjem, og de virker fortræffeligt. Indtil nu har den ikke brokket sig overhovedet, så det ser ud til, at den slet ikke har opdaget, at det er uoriginale. I øvrigt er det kun nogle cloud funktioner, som ikke skulle virke, hvis man satte uoriginale i. Jeg er nu på 7. eller 8. sæt, så jeg har for længst sparet så meget, at jeg har råd til at købe en ny printer, hvis noget skulle gå galt.
Bemærk, at det ikke er alle sæt på ebay, hvor den grå farve følger med, så undgå dem, da det er dyrt at købe den grå for sig selv. Husk at de skal være med chips, da man ellers skal bøvle med at flytte dem.
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=epson+workforce+wf-2510wf&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR10.TRC1.A0.H0.Xmg+7750.TRS0&_nkw=mg+7750&_sacat=0

Kurt B. Andersen
Jeg handler hos www.inkpro.dk og min MG8150 har heller ikke brokket sig.
De bliver også genfyldt, uden ulemper.
har bestilt hos inkpro
Hej alle MG7750 brugere (og lignende).
Jeg har lige fundet ud af at man nu kan købe refill-kit i England. Har lige bestilt et sæt og er spændt på kvaliteten/kompatiliteten.

Ikke håndværker, men kan godt lide at gøre ting selv :-)
Annonce
det man skal passe på med, med uoriginalt er renheden i blækken da det kan ødelægge dyserne i printeren med tiden, om der er hold i det ved jeg ikke eller om det kun var for at sælgeren ville sælge originalt

hvor i england købte du blæk
Forhandleren hedder 1stepcart.
Jeg fandt denne via ebay.

Ikke håndværker, men kan godt lide at gøre ting selv :-)

Hej

Lige en kommentar til de ovenstående indlæg !

Har også en Canon MG 7752 og de medfølgende patroner holt jo ikke længe så jeg "googlede" en del og fandt "printerparadiset" som har et helt sæt med alle 6 patroner til 249 Kr. plus porto, men deres patroner indeholder 12 ml for farvepatronernes vedkommende og 30 ml for den sorte patron.

ydermere fik jeg en ekstra sort patron u/b så hele molevitten kostede mig 269 Kr incl. alt og jeg blev glædelig overrasket da jeg monterede patronerne - der var nemlig også dioder i dem ligesom i de originale og printeren skrev "originale Canon farvepatroner monteret" da jeg lukkede låget og print kvaliteten kan der absolut ikke sættes en finger på heller ikke ved print af foto, så de kan få min bedste anbefaling også fordi det kun tog 2 dage fra bestilling til jeg fik SMS om at de kunne afhentes !

den historie med at det kan ødelægge dyserne i printeren kan man jo tage helt roligt fordi dyserne jo sidder i farvepatronerne så skulle der endelig ske noget kan man jo blot udskifte dem !

polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"

polobjørn det med at dyserne sidder i farvepatronerne er ikke rigtigt når vi snakker canon med flere farvepatroner i, i cannons verden hedder disse blækbeholder et mere rigtigt ord, den holder der sidder i printer som du udskifter blækbeholderne i er faktisk der hvor dyserne er.

mvh

peter

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis